سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بایننس کوین پیشرو رقابت‌های ارز دیجیتال است

بایننس کوین پیشرو رقابت های ارز دیجیتال است، اما بقیه چه وضعی دارند؟ با وجود بازار نزولی که امیدوار هستیم پایان پیدا کند، هر ماه ۱۰ سکه بهترین یا بدترین عملکرد را در بازار داشته اند، معرفی می‌شدند. از میان ۵۰ سکه برتر با توجه به سرمایه بازار، برنده اصلی سال گذشته مطمئناً بایننس کوین (BNB) توکن اصلی صرافی بایننس می‌ باشد. و بازنده این بازار معمولاً ارز دیجیتال آیکون (ICON) ICX است.

در ماه می سال ۲۰۱۸ اولین مقاله ماهانه خود در مورد رقابت سکه‌ها را به چاپ رساندیم که در آن به بررسی ۱۰ تا از بهترین و بدترین عملکردهای توکن ‌ها از میان ۵۰ سکه برتر (لیست توکن ها مرتباً تغییر می ‌کند) پرداخته بودیم.

در مقاله امسال ما به بررسی این مسئله پرداخته ایم که کدام سکه‌ها بهترین وضعیت را در میان برندگان و بازندگان لیست ها داشته اند و به بررسی تمام دستاوردهای شبکه ای و افت قیمت ها در ۱۲ ماه گذشته پرداخته ایم. با این حال باید به این مسئله توجه کرد که اگر یک سکه در میان برندگان و بازندگان قرار گرفته باشد گاهی فقط به این معناست که افت قیمت داشته است یا میزان افزایش قیمت آن در مقایسه با دیگر توکن های این رقابت کمتر بوده است.

برندگان معمول: بایننس کوین (BNB)، بیسیک اتنشن توکن (BAT)، اوگر (REP) و میکر (MKR)

بایننس کوین (Binance coin) در ۷ ماه از ۱۲ ماه در میان ده ارز دیجیتال بالای جدول قرار داشته است. روی هم رفته این توکن تنها سکه ای است که از اول می سال ۲۰۱۸ تا اول می سال ۲۰۱۹ حدوداً ۵۵% افزایش قیمت را تجربه کرده است.

بقیه سکه ها که در بازار عملکرد خوبی داشته اند، بیسیک اتنشن توکن (BAT)، اوگر (REP) و میکر (MKR) هستند. همه آن ها حداقل ۵ ماه از بازار نزولی را در میان ۱۰ توکن برتر قرار گرفته بودند. با وجود این مسئله، تغییرات سالیانه شبکه آنها منفی بوده و حدوداً از ۲۵ تا ۵۰ درصد قیمت آنها را در بر داشته است.

همچنین اونتولوژی (Ontology)، اوکی‌بی کوین (OKB Coin)، بیت کوین (Bitcoin)، مونرو (Monero)، داج کوین (DogeCoin)، ایوس (Eos) و چین لینک (ChainLINK) در میان پیشروان بازار برای حدود سه ماه از سال بوده اند. آخرین سکه یعنی لینک تنها ۱۷ درصد از ارزش خود را از ماه می گذشته از دست داده، در حالی که بیت کوین و داج کوین به ترتیب ۴۰ درصد و ۵۱ درصد از ارزش خود را از دست داده اند. بقیه برندگان هم وضعیت بهتری ندارند و بیشتر آنها حدود ۸۶ درصد از ارزش قبلی خود را در عرض یک سال اخیر از دست داده اند.

بازندگان همیشگی: آیکون (ICX)، انتولوژی (ONT)، اومیسگو (OMG)

آیکون معمولاً و هر ماه از بازندگان ثابت جدول بوده است و در میان ده عملکرد ضعیف شش ماه از سال دیده می شود. تعجبی ندارد که این ارز دیجیتال ۹۲ درصد از قیمت خود را از دست داده است. با این حال این سکه یک بار هم توانست در میانه لیست برنده ها قرار بگیرد.

دیگر بازندگان اصلی از میان پروژه‌های مختلف می‌توان انتولوژی (Ontology) را نام برد که دستاوردهای اصلی آن هر ماه، پس از ماه دیگر از دست رفتند و اومیسگو (OmiseGO) نیز همین وضعیت را پیدا کرد. هم انتولوژی و هم اومیسگو، در آخر لیست رقابت سکه ها برای پنج ماه قرار گرفته بودند. انتولوژی توانست خود را بالا بکشد و چند ماه افزایش قیمت را تجربه کرد که باعث شد فقط ۸۶ درصد از قیمت خود را از دست بدهد ولی اومیسگو در هیچ ماهی از سال نتوانست در لیست برنده ها قرار بگیرد و بیش از ۹۰ درصد از قیمت خود را در سال گذشته از دست داد.

دیگر بازندگان قابل توجه این سال عبارتند از: OKB، بیت کوین گولد (BTG)، نانو (NANO)، ایترنیتی (Aeternity)، اتریوم (ETH)، ایوتا (IOT)، وی چین (VeChain) که دچار پروسه کاهش نرخ سکه نیز شد، کوانتوم (QTUM) و بیت کوین اس‌وی (BSV). باید به این مورد توجه کرد که BSV توانسته جایگاه خود را میان بدترین عملکرد ها به دست آورد و این با وجودی است که تنها نیمی از سال یعنی از نوامبر ۲۰۱۸ را در صرافی ها حضور داشته است. تمام این سکه ها با عملکرد ناموفق بین ۷۵ تا ۸۵ درصد قیمت خود را در بازار نزولی سال گذشته از دست دادند. تنها استثنا بیت کوین اس‌وی است که حدوداً ۲۵ درصد از قیمت خود را از تاریخ نوامبر گذشته از دست داده است.

روی هم رفته تا اول می ۲۰۱۹ سرمایه بازار از ۴۲۳ میلیارد دلار به ۱۷۵ میلیارد دلار رسیده است که نشان دهنده ۵۸/۶۲ درصد افت می‌ باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location