سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

غول های تجاری کره جنوبی در حال سبقت گرفتن در استفاده از فناوری بلاک چین

لیست عناوین این مطلب

سه غول تجاری کره جنوبی به دنبال استفاده از فناوری بلاک چین (Blockchain) هستند تا بتوانند هر چه سریع ‌تر در این رقابت تکنولوژیک پیشرفت کنند.

ارزجو: گروه کی‌تی KT یکی از دو مرکز مخابراتی بزرگ این کشور اعلام کرده است که برنامه هایی برای استفاده از پلتفرم هایی بر اساس فناوری بلاک چین برای مدیریت بخش‌ های درمانی برای بیمارستان ها و کلینیک ها دارد.

اخبار این کمپانی نیز اعلام کرده است که مدیران قراردادی را با شرکت خدمات درمانی لمون (Lemon Healthcare) امضا کرده‌اند که بر اساس آن این دو شرکت دیتابیس درمانی، نسخه‌ها و دیگر سوابق پزشکی را در نزد خود نگهداری می ‌کنند. این کمپانی ها می گویند که بیماران می‌توانند به پزشکان خود اجازه دهند تا سوابق درمانی آنها را با دسترسی به سابقه پزشکی آنها در هر مرحله از درمان پیگیری نمایند.

مرکز درمانی لمون می گوید که با ۴۰ بیمارستان مهم در کره، قراردادهایی را امضا کرده است تا بتوانند از این پلتفرم استفاده کنند. دو کمپانی می‌گویند که برنامه ای برای استفاده از فناوری بلاک چین در نیمه دوم امسال دارند.

در ضمن، گروه هانوا (Hanwha) در این هفته اعلام کرد که از پلتفرمی بر اساس بلاک چین برای فروشندگان و خریداران آثار هنری، برگزارکنندگان مزایدات و هنرمندان برای خرید و فروش آثار هنری مختلف استفاده خواهد کرد. این کمپانی قراردادی را با مرکز مزایدات سئول امضا کرده است تا بتواند از این تکنولوژی استفاده نماید.

در همین خبر ذکر شده که پلتفرم هانوا در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و اولین پروژه اقتصادی فناوری بلاک چین این شرکت محسوب خواهد شد.

 

در همین هفته در کارخانه هیوندای

شرکت HDAC تکنولوژی، که خودش تولید کننده ارز دیجیتال HDAC نیز می باشد برنامه هایی برای اضافه کردن بلاک چین به عنوان سرویس خدماتی دارد. طبق اخبار گفته شده، هیوندای به دنبال ارائه خدمات ساخت و ساز، مشاوره و تولیدات نیز می باشد که همگی بر اساس فناوری بلاک چین برنامه ریزی شده اند.

یکی از شرکت‌های فناوری اطلاعات تابعه کارخانه سامسونگ به نام اس دی سی SDS در این مدت بسیار مشغول به آماده سازی برای استفاده از تکنولوژی بلاک چین در نقل و انتقالات بین‌المللی خود می باشد. این کمپانی در ماه گذشته اولین پلتفرم نکست لجر (Next Ledger) خود را راه اندازی کرد. سامسونگ الکترونیکس (Samsung Electronics) نیز قبلاً علاقه خود را برای استفاده از دنیای ارزهای دیجیتال با اسمارت فون هایی که دارای کیف پول ارز دیجیتال بوده اند نشان داده است.

شرکت LG نیز با یکی از بزرگ ‌ترین بانک های کره جنوبی یعنی بانک KB بر روی راه اندازی و استفاده از یک توکن دیجیتال یا پروژه ارز دیجیتال در حال همکاری می ‌باشد.

غول های تکنولوژی یعنی کاکائو (Kakao) و ناور (Naver) در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و در زمینه پروژه های داخلی ارز دیجیتال فعالیت می کنند و پلتفرم فناوری بلاک چین مخصوص به خود را راه اندازی کرده اند. ناور، تلاش‌های خود را از طریق یکی از همکاران ژاپنی خود یعنی شرکت لاین (Line) به پیش می برد که این شرکت در برخی از پروژه های بین‌المللی ارز دیجیتال فعالیت داشته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location