video thumb

ویدئو ارزجو: دولت و بیت کوین

 

 

 

چهار معیاری که سلامت بیت‌ کوین را بررسی می‌کنند!

اگر در طی چند ماه گذشته به دنبال نوسانات قیمت بیت کوین بوده‌اید، درمی‌یابید که  این ارز دیجیتال درمعرض مشکلات جدی قرار دارد. از اوایل ماه سپتامبر تاکنون این ارز پایه‌ریزی شده توسط ساتوشی ناکاموتو از حدود ۷،۸۰۰ دلار به کمتر از ۴۰۰۰ دلار سقوط کرده است.

با این حال، رویدادهای اخیر باعث دلسردی کسانی شده است که امیدوار بودند تا قیمت بیت کوین به‌شدت افزایش پیدا کند. معیارهای دیگری از درستی ارزهای دیجیتال وجود دارد که نشان‌دهنده این است که این ارزهای دیجیتال بهتر از آن چیزی است که بسیاری از مردم تصور می‌کنند.

 

 

چگونگی نحوه محاسبه میزان سود در فرآیند استخراج ارزهای دیجیتال !

آیا عزم راسخی برای استخراج ارزهای دیجیتال دارید؟ اگر جواب شما مثبت است، شما نیاز دارید که بدانید چگونه به بهترین نحو از تجهیزات و دارایی خود استفاده کنید. در این راهنما یاد می‌گیرید که چگونه دارایی دیجیتال خود را به سودآورترین شکل ممکن استخراج کنید.

بدیهی است، پول زیادی برای ASICهای گران‌قیمت بیت کوین هزینه می‌شود. اگر شما درحال حاضر توان خرید این تجهیزات را دارید، احتمالا می‌دانید که روند کار چگونه است و می‌توانید بیت کوین را استخراج کنید. اگرچه، کسانی که دارای بودجه نسبتا متوسطی هستند، احتمالا به دنبال ایجاد یک GPU miner برای ارزهای دیجیتال اسکریپت هستند یا یک دستگاه کوچک ASIC برای بیت کوین و یا دیگر ارزهای SHA-256 می‌خرند. در این صورت، شما در مسیر درست قرار دارید.

 

 

هر آن‌چیزی که از ارز دیجیتال ملی باید بدانید + مزایا و معایب

چگونه می توان به راحتی کسب و کارهایی که بیت کوین کش را می پذیرند، پیدا کرد؟

پذیرش ارزهای دیجیتال توسط تجار و بازرگانان هنوز هم فراگیر نشده است، بنابراین ممکن است برای پیدا کردن مکان هایی که ارزهای دیجیتال را مورد پذیرش قرار می دهند، نیاز به کمک و راهنمایی داشته باشید. ما در این مقاله سعی داریم تا به شما راهنمایی هایی در خصوص اینکه چگونه می توانید مکان های نزدیک به کسب و کارهایی را پیدا کنید کهبیت کوین کش را می پذیرند، ارائه دهیم.

نحوه ایجاد و ارسال صورتحساب ارزهای دیجیتال که باید بدانید

 

کریپتوتوریسم یا گردشگری کریپتو چیست؟

 

نگاهی مختصر به تاریخچه استخراج ارزهای دیجیتال !

علیرغم اینکه ارزهای دیجیتال به تازگی وارد جریان اصلی بازار شده اند، اما آنها برای یک دهه است که پدید آمده اند. با وجود اینکه بیت کوین، اولین ارز دیجیتالی بود که به وجود آمد، اما می توان گفت مفهوم ارز دیجیتال آنلاین حتی قبل از به وجود آمدن بیت کوین نیز وجود داشته است. از زمان پیدایش بیت کوین تا کنون بیش از ۱۶۰۰ نوع ارز دیجیتال متفاوت به وجود آمده است که به نظر می رسد، در هر هفته یک ارز دیجیتال عرضه شده است. در طول این مدت، ما اتفاقات گوناگونی در بازار ارزهای دیجیتال مشاهده کرده ایم که از عمده ترین آنها می توان به نوسانات بازار ارزهای دیجیتال اشاره کرد.

ارزهای دیجیتال نیز دارای زیر مجموعه هایی می باشند. به عنوان مثال، عرضه اولیه سکه (ICO) در سال های اخیر توانسته تا به عنوان راهی برای شرکت های مبتنی بر بلاک چین باشد تا بتوانند از طریق ارزهای دیجیتال برای پروژه های خود سرمایه جذب داشته باشند.

 

 

آشنایی با الگوی مثلث افزایشی (صعودی) برای تحلیل تکینکال!

چگونگی عملکرد معامله فرکانس بالا در بازار ارزهای دیجیتال !

نکاتی از نحوه خواندن بلاک چین بیت کوین که باید بدانید!

یک تجزیه کننده بلاک، بلاک چین بیت کوین را می خواند. هیچ نوع رمزگذاری برای اطلاعات ذخیره شده بر روی بلاک چین وجود ندارد. بیت کوین یک سیستم با نام مستعار است. به این معنی که الگوریتم ECDSA در حال مخفی کردن هویت کاربران می باشد. با این حال، اطلاعات باینری (دو دویی) در بلاک چین قابل خواندن است.

بلاک چین یک پایگاه داده تراکنش است. هر گره کاملی که در شبکه بیت کوین مشارکت دارد، دارای همان کپی است. پروتکل بیت کوین، ساختار آن را مشخص می کند و وسیله ای است که از طریق آن هرگره یک کپی را نگه می دارد. به طور کلی، بلاک چین، یک ساختار اطلاعاتی برای ذخیره بلاک هاست. بلاک چین، بلاک ها را در یک مجموعه ذخیره می کند تا همراه با بلاک جنسیس شروع به کار کند.

چرا از فناوری بلاک چین استفاده می کنیم؟

 

 

چگونه ارزهای دیجیتال را خریداری کنیم؟

ارزهای دیجیتال برای مدت زمان زیادی است که راه اندازی شده اند، اما می توان گفت که آنها با افزایش قیمت چشم گیری که در سال ۲۰۱۷ داشتند، در صدر اخبار قرار گرفتند. در اینجا یک راهنما وجود دارد که به شما در خرید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال محبوب دیگری کمک خواهد کرد.

قیمت بیت کوین (BTC) به عنوان با ارزش ترین ارز دیجیتال در جهان، در ماه مارس امسال به ۳۷۹۴٫۳۵ دلار رسید. این ارز در ابتدای ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ با قیمت تقریبا ۲۰،۰۰۰ دلار به فروش می رسید که در ابتدای همان سال چیزی حدود ۷۵۰ دلار قیمت داشت.

در حقیقت، بیت کوین و اتر دو ارز دیجیتال برتر بودند، چرا که اتریوم نیز در سال ۲۰۱۷ شاهد رشد چشم گیری بود، این پلتفرم در ابتدای سال ۲۰۱۷ تنها ۱۰ دلار قیمت داشت، در حالی که در اواخر همان سال به ۱٫۴۰۰ دلار رسید. این مسئله، نشان دهنده افزایش ۱۴۰ برابری این ارز بود که بسیار بیشتر از بیت کوین با افزایش قیمت روبرو شده بود.

 

 

۶ راه کسب سرمایه برای راه اندازی کسب و کار بیت کوین !

 

نحوه پذیرش پرداخت با بیت کوین در کسب و کارها!

امن‌ترین راه برای خرید ارزهای دیجیتال و بیت کوین

سود ۱۰۰ هزار برابری سرمایه‌گذاران بیت کوین

 

تاثیر استخراج ارزهای دیجیتال در بهینه سازی و صرفه جویی در انرژی

 

امروزه ارزهای دیجیتال و استخراج این نوع از ارز های رمز پایه بسیار پرکاربرد است و تبدیل به صنعت شده است که این صنعت نیروی برق زیادی را مصرف می کند و تامین برق مصرفی این صنعت بسیار دشوار شده است و باید به دنبال راهکار های ارزان و ساده برای صرفه جویی در انرژی باشیم.

بلاک چین یکی از فناوری های جدید است. هر فردی که قصد داشته باشد آینده ای مطمئن داشته باشد و کاملا آماده برای اتفاقات آینده باشد با شرکت در فناوری بلاک چین به آمادگی های لازم خواهد رسید. بلاک چین در حوزه های مختلفی کاربرد دارد، یکی از کاربرد های بلاک چین امکان انجام تراکنش همتا به همتا ارزهای دیجیتال به مانند بیت کوین است. در واقع ارز های رمز پایه متن باز هستند و هیچ نهادی نظارت ندارند. جالب است بدانید که تراکنش هایارزهای دیجیتال توسط استخراج کنندگان که ماینر هم نامیده می شود، تایید می شود و هر کدام از این تراکنش ها در بلوکی قرار می گیرند و همینطور این بلوک ها به یک زنجیره اضافه می شوند.

 

 

بیت کوین ماینینگ چگونه کار می‌کند؟

چطور اتریوم استخراج کنیم

نگاهی به ۵۰ ارز دیجیتال برتر ؛ ارزهای دیجیتال در یک نگاه!

امیدواریم که این راهنما، شما را به‌درستی هدایت کند، همچنین شما را به انجام تحقیقات بیشتر در این زمینه علاقمند کرده و از کلاهبرداری‌های احتمالی که وجود دارد، دور کنیم. (ارزهای تقلبی نیز در بین این ۵۰ ارز وجود دارد). اطلاعاتی که در این راهنما یافت می‌شود، نتیجه صدها ساعت تحقیق دقیق توسط تیم نویسندگان است. توجه داشته باشید که این لیست به طور مداوم در حال تغییر است.

چرا نباید از مقررات وضع شده برای انواع بلاک چین‌ و ارزهای دیجیتال بترسیم؟