سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

همکاری پکسوس با آنتولوژی برای صدور ۱۰۰ میلیون دلار توکن باثبات !

عرضه کننده استیبل کوین پکسوس (Paxos)، برای صدور بیش از ۱۰۰ میلیون دلار توکن پکس (PAX) خود با آنتولوژی همکاری خواهد کرد. این استیبل کوین با نرخ برابری یک به یک با دلار آمریکا، از ماه آینده در شبکه بلاک چین آنتولوژی منتشر می شود.

آنتولوژی روز جمعه اعلام کرد که این اقدام، معامله توکن با قیمت ثابت را برای افراد و کسب و کارهایی که از توکن آنتولوژی (ONT) استفاده می کنند، آسان‌تر خواهد کرد.

پکسوس استاندارد (PAX) یک استیبل کوین قانونی با پشتوانه دلار آمریکاست که در سپتامبر گذشته راه اندازی شده است. این استیبل کوین در حال حاضر، تنها در بلاک چین اتریوم و به عنوان یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 در دسترس است، اما به زودی یک نسخه دوم نیز وجود خواهد داشت.

نماد توکن پکس در نسخه جدید مشابه نسخه قبلی بوده و از استاندارد توکن OEP-4 در بلاک چین آنتولوژی پیروی می کند.

اندی جی (Andy Ji)، یکی از بنیانگذاران آنتولوژی توضیح داد، در حالی که پکسوس همچنان نهادی برای انجام فرآیند “مشتری خود را بشناس”، سپرده و برداشت دلار آمریکاست و از طریق این همکاری به آنتولوژی اجازه می دهد تا توکن پکس را در بلاک چین خود صادر کند. وی عنوان کرد:

راه اندازی پکس در بلاک چین آنتولوژی تا حد زیادی به برنامه های کسب و کار واقعی در آنتولوژی سرعت می بخشد، داستان های موفقیت بیشتری را در مورد کسب و کارهای سنتی که به کسب و کارهای توزیع شده تبدیل شدند، ایجاد می کند و یک دروازه قانونی، قابل اعتماد و امن را برای ورود شرکای سرمایه گذاری و موسسات سرمایه گذاری به دنیای دارایی های دیجیتال ارائه می دهد.

این اعلامیه در پی ادعاهای اداره دادستانی کل نیویورک مبنی بر اینکه بیت ‌فینکس حدود ۸۵۰ میلیون دلار از سرمایه‌ی خود را از دست داده و سپس از دارایی‌های تحت کنترل اوپراتور استیبل کوین تتر (Tether) برای سرپوش گذاشتن بر روی این کمبود مالی استفاده کرده است، منتشر شده است.

آنتولوژی تأکید کرد که پکس بر خلاف تتر حسابرسی باز را تضمین می کند و تمام ذخایر دلاری آن در حساب های مستقل بانک های تحت پوشش موسسه فدرال بیمه سپرده های بانکی در ایالات متحده آمریکا نگهداری می شود.

بنیاد آنتولوژی (Ontology Foundation) که در سنگاپور واقع شده است، شبکه بلاک چین عمومی خود را در ماه ژوئن سال گذشته راه اندازی کرد و هدفش از راه اندازی این شبکه، ارائه‌ی حجم زیادی از تراکنش های سریع و ارزان قیمت بود.

 

 

دانلود اپلیکیشن ارزجو در گوگل پلی:

دانلود اپلیکیشن ارزجو به صورت مستقیم:

دسترسی به فروشگاه ارزجو:

فروشگاه ارزجو

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location