سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

خرید از آمازون با بیت‌ کوین بر بستر شبکه لایتنینگ؛ ارزهای دیجیتال ملموس‌تر می‌شوند!

کاربران بیت کوین می توانند با استفاده از شبکه‌ی لایتنینگ از سایت های تجارت الکترونیک مثل آمازون برای خرید استفاده کنند. استارت آپ مون که در زمینه پردازش پرداخت‌ های مبتنی بر ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند، اعلام کرد: هر کیف پول با قابلیت اتصال به شبکه‌ی لایتنینگ، هم اکنون می‌ تواند از طریق افزونه مرورگر مون نیز استفاده شود. پیش از این فقط حدود ۲۵۰ کاربر آزمایشی می ‌توانستند از افزونه مون برای پرداخت ارز دیجیتال در سایت‌های تجارت الکترونیک نظیر آمازون استفاده کنند.

کن کروگر (Ken Kruger)، مدیرعامل مون در گفتگو با کوین دسک اعلام کرد:

این افزونه یک کد QR را نشان می ‌دهد که پیش‌ فاکتور شبکه لایتنینگ را به همراه دارد. اگر امکان خواندن کد QR برایتان وجود ندارد، می‌توانید آن را کپی و پیست کنید. به این ترتیب می‌ توانید با کیف پول لایتنینگ موردنظر خود، وجه را بپردازید.

البته گفتنی است که آمازون هرگز بیت کوین دریافت نمی کند و کروگر هم مشخص نکرده که کدام موسسات مالی سنتی به تبدیل بیت کوین به پول فیات برای ارائه به فروشندگان آمازون می ‌پردازند. با این حال، کروگر اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۰، این ویژگی شبکه‌ی لایتنینگ صرف نظر از اینکه یک پلتفرم بیت کوین را به صورت مستقیم بپذیرد یا نه، می‌تواند تقریبا روی همه وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک کار کند.

کروگر با بیان اینکه هیچ ادغام تجاری مستقیمی وجود ندارد، اظهار داشت که استارت آپ مون، مدیریت کانال های پرداختی را نیز بر عهده دارد و یک رابط کاربری ساده برای پرداخت با بیت کوین ارائه می دهد.

وی گفت: ما در حال ادغام با شبکه های ویزا و مسترکارت هستیم و کارمزد مبادلاتی را که تجار باید پس از دریافت مبلغی از طریق تراکنش کارت‌های اعتباری بپردازند را کاهش می‌دهیم.

لازم به ذکر است که استارت آپ مون سال گذشته در نیویورک تاسیس شد و اکنون ۳ کارمند دارد. این استارت آپ توانست سرمایه‌ای ۱۰۰ هزار دلاری را نیز از شتاب دهنده‌ی Entrepreneurs Roundtable Accelerator جذب کند. مورات آکتیهانوگلو (Murat Aktihanoglu)، مدیرعامل این شتاب دهنده به کوین دسک گفت که از نظر وی، استارت آپ مون یکی از بنیان‌های اساسی برای کسب ‌و کارهای مبتنی بر ارزهای دیجیتال است و از پتانسیل سودآوری بالایی در پنج سال آینده برخوردار است.

وی گفت: ما بر روی مون، به عنوان یک شرکت پرتفوی بلند مدت سرمایه گذاری کردیم.

در همین حال، کروگر عنوان کرد که استارت آپ وی در حال تلاش برای ارتقاء موقعیت این استارت آپ در سال جاری بوده و به یادگیری از رفتار کاربران ادامه خواهد داد.

کروگر عنوان کرد: فرصت های زیادی برای کمک به حل برخی از این مشکلات و دسترسی مردم به شبکه‌ی لایتنینگ وجود دارد که باعث افزایش پذیرش این سایت ها می شود. وی افزود: ما قصد داریم تا شکاف های موجود را بررسی کرده و درصدد رفع آنها برآئیم.

 

 

دانلود اپلیکیشن ارزجو در گوگل پلی:

دانلود اپلیکیشن ارزجو به صورت مستقیم:

دسترسی به فروشگاه ارزجو:

فروشگاه ارزجو

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location