video thumb

توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای غیرمتمرکز، ترون را به سایر پلتفرم ها ترجیح می دهند

فناوری بلاک‌ چین جزو صنایعی است که اخیرا توانسته توجه‌ عده‌ی زیادی را به خود جلب کند و پلتفرم‌‌هایی همچون اتریوم، ایوس و ترون نیز به پناهگاهی برای توسعه‌ دهندگان نرم‌ افزار‌های غیرمتمرکز (dApp) تبدیل شده‌‌اند. با این حال، این پلتفرم‌ ها هم اکنون در یک نبرد بی‌ پایان برای تسلط و برتری در بازار قرار دارند. بر اساس پست توئیتری میشا لدرمن (Misha Lederman) در حال حاضر ترون (TRON) در وضعیت بهتری نسبت به رقبای خود به سر می برد.

لدرمن با انتشار پستی در توئیتر از وضعیت فعلی سه پلتفرم بزرگ نرم‌ افزار‌های غیرمتمرکز یعنی ترون، ایوس و اتریوم خبر داد. وی در این پست توئیتری نشان داده که چه تعداد نرم‌ افزار غیرمتمرکز طی ۳۰ روز گذشته بر روی این سه شبکه‌ی قدرتمند منتشر شده است، و به نظر می‌ رسد که ترون با اضافه شدن ۱۱۱ نرم‌ افزار غیرمتمرکز طی این مدت در جایگاه اول قرار دارد. در مقابل اتریوم با ۷۴ نرم‌ افزار غیرمتمرکز جدید و ایوس نیز با ۳۹ نرم‌ افزار غیرمتمرکز در رتبه های بعدی قرار دارند. این ارقام نشان دهنده‌ی افزایش ۴۱٫۵ درصدی برای ترون، افزایش ۴٫۴ درصدی برای اتریوم و افزایش ۸٫۶ درصدی برای ایوس می باشد. همچنین گفتنی است که به عقیده‌ی لدرمن، توسعه دهندگان نرم افزارهای غیرمتمرکز، پلتفرم ترون را به سایر پلتفرم ها ترجیح می دهند.

سرعت و مقیاس‌ پذیری

لدرمن در پاسخ به ادعای یکی از دنبال کننده ها (فالوورها) مبنی بر اینکه بسیاری از نرم‌ افزار‌های غیرمتمرکز مبتنی بر ترون دارای کیفیت پایینی هستند، عنوان کرد که در حال حاضر ترون دارای چندین مورد کلکسیونی است که نمی‌ توان آنها را در جای دیگری قرار داد. وی ادامه داد که این کلکسیون‌ های جدید (بازی‌ ها) را نمی‌ توان در بلاک چین اتریوم پیاده‌ سازی کرد، زیرا این پلتفرم، سرعت و مقیاس ‌پذیری مورد نیاز برای رسیدگی به آنها را ندارد.

این گفته‌ های لدرمن، نشان دهنده‌ی دو عامل اصلی و مهم تاثیرگذار بر روی پلتفرم‌ های نرم‌ افزارهای غیرمتمرکز می باشند که عبارتند از سرعت و مقیاس ‌پذیری. در حقیقت این عوامل حوزه‌ی اصلی رقابت در میان پلتفرم‌ های نرم ‌افزار غیرمتمرکز مختلف را نشان می دهند، زیرا توسعه‌ دهندگان تمایل دارند تا مقیاس‌ پذیرترین و سریع‌ ترین پلتفرم ها را انتخاب کنند.

قیمت ارز دیجیتال ترون = یک سوال بزرگ

اینکه از لحاظ مقیاس پذیری و سرعت مقام اول را داشته باشید یک مسئله است، و اینکه این بتوانید این برتری را به قیمت تبدیل کنید، مسئله‌ی دیگری است. یکی از کاربران توئیتری در رابطه با این موضوع ابراز نگرانی کرده و اظهار داشته که تسلط ترون در بخش توسعه‌ی نرم‌ افزار‌های غیرمتمرکز هنوز در بازار TRX منعکس نشده است. این درحالی است که سایر پلتفرم‌ های توسعه‌ی نرم‌ افزار غیرمتمرکز همچون اتریوم، دارای توکن‌ هایی با بالاترین قیمت در بازار هستند.

 

 

 

دانلود اپلیکیشن ارزجو در گوگل پلی:

دانلود اپلیکیشن ارزجو به صورت مستقیم:

دسترسی به فروشگاه ارزجو:

فروشگاه ارزجو