video thumb

تلگرام با وایر کارت به منظور توسعه خدمات مالی دیجیتال خود مشارکت می کند!

طبق گزارشات منتشر شده، تیم توسعه دهنده بلاک چین شبکه متن باز TON که متعلق به پیام رسان تلگرام است، با یک شرکت ارائه دهنده خدمات مالی آلمانی به نام وایر کارت (Wirecard) اقدام به همکاری کرده است.

TON Labs به عنوان یک بخش دانش محور برای توسعه پروژه های غیر متمرکز عمل می کند که به منظور توسعه‌ی محصولات مالی دیجیتال جدید، با وایر کارت همکاری می کند.

این همکاری، یک هفته پس از اعلام منابع خبری در رابطه با تبدیل خصوصی TON به نسخه آزمایشی بتا ایجاد شد. در واقع این رویداد از زمان عرضه  اولیه سکه خصوصی ارز تلگرام در سال گذشته، یک لحظه سرنوشت ساز برای این پروژه به حساب می آید.

الکساندر فیلاتوو (Alexander Filatov)، شریک مدیریتی Ton Labs در یک بیاینیه مطبوعاتی عنوان کرد: اضافه شدن بلاک چین TON به اکوسیستم در حال رشد تلگرام، فرصت های جدیدی را در کسب و کار و نوآوری تکنولوژیکی باز می کند. وی افزود:

ما از مشارکت با یکی از پویا ترین و خلاق ترین شرکت های فناوری-مالی جهان که راه حل های فناوری-مالی جدید به بازار ارائه می دهد، بسیار شگفت زده هستیم.

جزئیات بیشتر در مورد محصولاتی که این دو شرکت بر روی آنها کار خواهند کرد نامعلوم باقی خواهد ماند. وایر کارت در این باره می گوید، اعلامیه محصولات جدید در مراحل مختلف و بدون اعلام برنامه‌ی زمانی صورت می گیرد.

جرج ون والدنفلز (Georg von Waldenfels)، معاون اجرایی وایر کارت افزود: تجارب گسترده آنها (TON Labs) در فناوری بسیار مقیاس پذیر و راه حل های غیر متمرکز و همچنین رشد جهانی قوی پیام رسان تلگرام، برای موفقیت برنامه مشترک ما مهم خواهد بود.

همچنین لازم به ذکر است؛ پس از آن که قانون گذار مالی آلمان، دادستانان این کشور را درباره احتمال دستکاری بازار سهام از ماه ژانویه مطلع کرد، وایر کارت توجه بسیاری از رسانه های عمومی را به خود جلب کرد.