سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

طبق گزارش بخش تحقیقاتی بایننس، ۷ درصد از کل ارزهای دیجیتال متعلق به سرمایه گذاران نهادی می باشد

در میان سرمایه‌گذاران صنعت ارزهای دیجیتال همیشه این اعتقاد وجود داشته‌ است که ورود سرمایه‌ی نهادی به بازار نوظهور ارزهای دیجیتال رویدادی است که باعث آغاز بازار گاوی بعدی ‌می‌ شود، زیرا موسسات به سرمایه‌‌ های عظیمی دسترسی دارند که به مراتب بیشتر از گروهی از سرمایه‌ گذاران فردی است.

گزارش اخیر بخش تحقیقاتی صرافی بایننس تخمین زده که ۷ درصد از کل ارزهای دیجیتال متعلق به سرمایه گذاران نهادی می باشد و این مسئله نشان دهنده‌ی این است که راه زیادی پیش روی سرمایه گذاران نهادی وجود دارد تا بتوانند حضور گسترده ای در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند.

بازار ارزهای دیجیتال همچنان تحت تأثیر سرمایه گذاران خرده فروشی قرار دارد

یکی از اطلاعات مهم بدست آمده در این گزارش جامع این است که در حال حاضر وضعیت سرمایه‌ گذاران نهادی فعال در صنعت ارزهای دیجیتال چگونه است.

این گزارش توضیح می دهد که در حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال تحت کنترل تعداد زیادی از سرمایه‌ گذاران خرد است و این امر می‌ تواند یکی از عواملی باشد که منجر به سطح بالایی از همبستگی بین دارایی‌ های دیجیتال مختلف شود، چراکه با در نظر گرفتن سهم سرمایه ‌گذاران نهادی در بیت‌ کوین و آلت کوین های مختلف، تنها ۷ درصد از کل بازار را در اختیار دارند.

با توجه به اطلاعات جمع آوری شده توسط cryptofundresearch.com، حدود ۷۰۰ صندوق ارز دیجیتال فعالیت دارند، که در مجموع نشان دهنده‌ی چیزی کم‌تر از ۱۰ میلیارد دلار دارایی است. با فرض اینکه همه‌ی این صندوق‌ ها بیت‌ کوین نگهداری می‌ کنند، این رقم تنها کمی بیش از ۱۴ درصد مجموع ارزش کل بازار بیت‌ کوین است، و اگر آلت کوین ها را نیز در نظر بگیریم، به طور کلی مجموع سرمایه‌ی نهادی کمتر از ۷ درصد بازار دارایی‌ های دیجیتال را در اختیار دارد.

تحقیقات بایننس نشان می‌ دهد که با مقایسه‌ی این سهم بازار با سهام سنتی، درمی‌ یابیم که نرخ مشارکت سازمان‌ ها در بازار ارزهای دیجیتال «تنها یک سیزدهم حضور آنها در بازار سهام ایالات متحده است.»

با توجه به این واقعیت که موسسات در حال حاضر بخش کوچکی از بازارهای کل را تشکیل می دهند، مشخص است که هنوز سرمایه قابل توجهی در حاشیه وجود دارد که همچنان در انتظار ورود به بازار ارزهای دیجیتال می باشد.

بازار ارزهای دیجیتال احتمالا به کف قیمت های خود رسیده است

گذشته از اطلاعاتی که حاکی از پتانسیل عظیم صنعت ارزهای دیجیتال است، اما باید گفت که این صنعت برای شکوفایی خود نیاز دارد تا نرخ سرمایه‌ گذاری نهادی بیشتری را در اختیار داشته باشد،‌ گزارش بخش تحقیقاتی بایننس نیز نشان می‌ دهد که به بازار ارزهای دیجیتال احتمالا به کف قیمت های خود رسیده است.

این گزارشات نشان می‌ دهد که جدید‌ترین دوره‌ی همبستگی بین بیت‌ کوین و مجموع بازار آلت کوین ها تا روز ۱۴ مارس و به مدت ۹۰ روز طول کشیده است، که طولانی‌ترین دوره‌ی «پیک همبستگی» در تاریخ صنعت ارزهای‌دیجیتال است.

بخش تحقیقاتی بایننس عنوان کرده که این موضوع برای بازارهای ارزهای‌دیجیتال به چه معناست. در این گزارش اعلام شده که احتمالا در طول این دوره، احساسات بازار توانسته یک نقطه‌ی حداکثر محلی پیدا کند، این مسئله بدان معناست که «روند صعودی ممکن است ادامه یابد.»

بخش تحقیقاتی بایننس عنوان کرده که: داده‌های بدست آمده از بالاترین دوره‌ی همبستگی داخلی صنعت ارزهای‌دیجیتال از این مسئله حمایت می‌کند که بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به کف قیمت های خود رسیده است.

آمار اخیر و داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط بخش تحقیقاتی بایننس برای سرمایه‌ گذاران آماده به ورود به صنعت ارزهای‌دیجیتال بسیار خوشحال کننده است، زیرا نشان می‌ دهد که این بازار هنوز هم در مراحل اولیه‌ی گسترش عمومی قرار دارد و با رسیدن به کف قیمت خود، نهایتا منجر به یک روند بازگشتی خواهد شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location