سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تام لی، تحلیلگر ارشد Fundstrat: قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۹ به ۱۰ هزار دلار خواهد رسید

با توجه به عملکرد بیت کوین (BTC) از آغاز سال جاری تا کنون و همچنین دستاوردهای عمده ای که این ارز دیجیتال در ماه آوریل به دست آورده، تنی چند از تحلیلگران عنوان می کنند که یک سال صعودی برای این ارز دیجیتال در پیش است.

زمستان بیت کوین به پایان رسیده است

به گفته تام لی، یکی از مشاوران شرکت مشاوره Advisors Global Fundstrat، بازار خرسی طولانی مدت ۲۰۱۸ به پایان رسیده است. تام لی معتقد است که در حال حاضر اشتیاق قابل توجهی در احساسات بازار وجود دارد که منجر به افزایش میل سرمایه گذاران به بیت کوین می شود.

تحلیلگر ارشد Fundstrat در گفتگو با MarketWatch عنوان کرد:

میل به خطر برای بیت کوین مثبت است. اگر شاخص S&P 500 یک انحراف معیار ۲٫۵ ایجاد کند (همانطور که در سال پیش ایجاد کرد) و همچنین با وجود سرمایه گذرارانی که به دنبال نوسان قیمت هستند یک پایه قوی برای رشد بیت کوین ایجاد می شود.

تام لی که به پیش بینی قیمت بیت کوین معروف است، معتقد است که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۹ به ۱۰ هزار دلار خواهد رسید. وی در اوایل ماه آوریل اعلام کرد با توجه به هزینه استخراج، قیمت منصفانه بیت کوین ۱۴ هزار دلار است.

همانطور که قبلا توسط بیت کوینیست گزارش شده، تام لی عنوان کرد نیروهای بازار بنیادی به سمت مثبتی حرکت می کنند. این تغییر، موج عظیمی را ایجاد می کند که انتظار می رود قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۹ افزایش پیدا کند.

سیاست های غلط پولی بیت کوین، موجب پذیرش گسترده تر این ارز دیجیتال خواهد شد

به نظر نعیم اسلام یکی از تحلیلگران بریتانیا، سیاست های پولی فعلی که بانک های مرکزی در سراسر جهان اتخاذ می کنند، بی ثبات هستند. طبق گفته این تحلیلگر بازار:

سیاست پولی به یک شوخی تبدیل شده است. تنها کاری که بانک ها انجام می دادند، خرید سوخت و تورم قیمت های دارایی ها بود و این سوال پیش می آید که چگونه فدرال رزرو مستقل است و همانطور که مشاهده می کنیم دیگر گزینه ای در دست ندارد و مردم به سمت دارایی های دیجیتال روی خواهند آورد.

تراویس کلاینگ (Travis Kling) از مدیریت دارایی Ikigai اخیرا دیدگاه های مشابهی را مطرح کرده و عنوان کرده که سیاست های بانک مرکزی بیشتر جنبه سیاسی دارند. به این ترتیب، تعداد بیشتری از مردم بیت کوین را به عنوان محافظت در برابر عدم اطمینان به سیاست های پولی غیر مسئولانه انتخاب می کنند.

در حال که تعدادی از تحلیلگران بر این باورند که بیت کوین وارد بازار گاوی سال ۲۰۱۹ شده است، اما همچنان مسائل مهمی وجود دارد که موجب پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال می شود.

تراویس شر (Travis Scher)، مدیر سرمایه گذاری شرکت Digital Currency Group می گوید که مردم به دانش و آموزش بیشتری نیاز دارند تا بتوانند بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را درک کنند.

به عنوان مثال، یک بررسی از مرکز تحقیقات روسیه نشان می دهد، با وجود اینکه ۷۴ درصد از مردم روسیه با بیت کوین آشنا هستند، اما تعداد انگشت شماری واقعا می دانند که این فناوری چگونه کار می کند.

تراویس شر با بیان این مطلب عنوان کرد:

اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم باید بگویم همه چیز به دانش و میزان آگاهی مردم به این موضوع مرتبط است. مردم عادی در خیابان چیزی درباره فناوری بلاک چین نمی دانند، اما این مسئله متفاوت از سهام اینترنت در اواخر دهه ۹۰ نمی باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location