سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بایننس عنوان کرد: قیمت بیت کوین به کمترین میزان خود رسیده است!

لیست عناوین این مطلب

طی هفته های اخیر، سرمایه گذاران و شرکت های صنعتی در سراسر جهان مدعی شده اند که قیمت بیت کوین به کمترین میزان خود رسیده است. بایننس محبوب ترین و پر کاربردترین صرافی دارایی های دیجیتال در جهان، آخرین سازمانی است که به این جریان پیوسته است. بر اساس سندی با عنوان “بررسی چرخه های دارایی های دیجیتال” که بخش تحقیقاتی بایننس منتشر کرده است، نشانه های بسیاری وجود دارد که بیت کوین در طول بازار خرسی، به مدت طولانی در کمترین قیمت خود قرار داشته است.

محققان و تحلیلگران بایننس ابتدا به رابطه بین آلت کوین ها و بیت کوین، به ویژه رابطه همبستگی آنها و چگونگی تنظیم شدن در آن بازار گسترده پرداختند. بایننس توضیح داد که اخیرا و چندین ماه پس از آنکه قیمت بیت کوین از ۶ هزار به ۳ هزار دلار سقوط کرد، همبستگی دو زیر مجموعه آن به بالاترین سطح خود رسید و این موضوع بیانگر این است که احتمال تغییر این روند وجود دارد.

در مرحله بعد، بخش تحقیقاتی بایننس به این واقعیت اشاره کرد که علایق سازمانی نسبت به ارزهای دیجیتال در بازارهای سنتی نسبتا پایین است و این بدان معنی است که روند قیمتی بیت‌کوین اغلب اغراق آمیز بوده و عمدتا به وابسته به احساسات است با وجود نظرات خوش بینانه سرمایه گذاران در سراسر جهان، از این بعد شکل گیری حباب بعید نیست. گفتنی است؛ این واقعیت که میزان هسته بیت کوین افزایش یافته است، تنها نشان دهنده انباشت گسترده این ارز دیجیتال است.

پست اطمینان بخش بایننس پس از آن منتشر شد که تعدادی از کارشناسان کلیدی در انجمن های عمومی اعلام کردند که عملکرد بیت کوین بهتر از همیشه است. طبق گزارشات پیشین، تام‌ لی، رئیس بخش تحقیقاتی Fundstrat مدعی شده بود که ارز دیجیتال بیت کوین میانگین نوسان ۲۰۰ روزه خود را برای مدت طولانی در سطح بالایی از حجم معاملات حفظ کرده است و این مسئله تائید می کند که بیت کوین در یک بازار گاوی قرار دارد. وی افزود که قیمت منصفانه بیت کوین با در نظر گرفتن هزینه های ماینینگ یا استخراج، سرمایه گذاری های نهادی (و سرمایه گذاری به طور کلی) و روندهای گذشته، ۱۴ هزار دلار است.

بعضی مخالف این نظر هستند

به نظر می رسد که تام لی متقاعد شده است بیت کوین به کمترین قیمت خود رسیده است، اما برخی چنین نظری ندارند. در اوایل هفته گذشته، یک معامله گر معروف به نام جاناتان (Jonathan) که به دلیل نظرات بدبینانه اش شناخته شده است، اظهار داشت که عبور قیمت بیت کوین از ۵ هزار دلار عجیب است.

وی، طی پست خود مدعی شد که به نظر او، قیمت بیت کوین در آینده نزدیک می‌تواند به ۲ هزار دلار برسد، زیرا اکثر معامله کنندگان معتقدند که بیت کوین به کمترین قیمت خود رسیده است. وی افزود که صحبت های بی وقفه سرمایه گذاران درباره صعود قیمت بیت کوین می‌تواند منجر به سقوط قیمت این ارز دیجیتال شود.

البته، گفتنی است که این موضوع به این مسئله اشاره دارد که ۹۰ درصد سرمایه گذاران، پول خود را از دست می‌دهند، و انجام معاملات با مردم، همیشه نتیجه بسیار بهتری نسبت به دنبال کردن بی هدف بزرگان در این حوزه خواهد داشت. از نظر بعضی افراد، این نوع سرمایه گذاری در بازار غیرمنطقی ارز دیجیتال نیز عملکرد بهتری خواهد داشت.

وینی لینگام (Vinny Lingham) در توئیت اخیر خود این موضوع را بیان کرد و سپس توضیح داد که رابطه بین بیت‌کوین و آلتکوین ها به وی اثبات کرده است که بازار ارز دیجیتال غیر منطقی خواهد ماند و روند فعلی نیز پایدار و منطقی نیست.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location