video thumb

افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت بایننس کوین از آغاز سال ۲۰۱۹ تاکنون !

بایننس کوین (BNB) به عملکرد خود به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال سال ۲۰۱۹ ادامه می‌ دهد، به طوری که این ارز دیجیتال از آغاز سال جاری تاکنون به میزان ۲۰۰ درصد با افزایش قیمت روبرو بوده است.

اگرچه بازار ارزهای دیجیتال در حال تجربه اصلاح قیمت ها می‌ باشد و پس از روند صعودی ماه آوریل بیش از ۱۸ میلیارد دلار از ارزش کلی بازار کاهش یافته است، با این حال چشم انداز کلی ارزهای دیجیتال همچنان مثبت است. با این حال، بایننس کوین یکی از معدود ارزهای دیجیتال است که توانسته است ارزش خود را طی این دوره حفظ کند. افزایش قیمت BNB از آغاز سال ۲۰۱۹، نزدیک به ۲۰۰ درصد رسیده است.

بایننس کوین، جایگاه ارزشمند جالبی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می کند. بایننس کوین به عنوان جایگزینی برای بیت کوین، اتریوم و سایر دارایی های دیجیتال برتر، روشی برای متنوع سازی سبد دارایی های دیجیتال و حضور بیشتر در عرصه رو به رشد توکن های عرضه شده توسط صرافی ها می‌ باشد. در مقایسه با ارزهای دیجیتال سنتی که در چارچوب غیرمتمرکز عمل می ‌کنند و می توانند در بازارهای مختلفی حضور داشته باشند، کاربرد بایننس کوین از طریق صرافی مورد نظر ارائه می‌ شود.

با این حال، این مسئله نقصی برای بایننس کوین محسوب نمی شود. صرافی بایننس، با وجود حجم کاربران و رهبری توسط چانگ پنگ ژائو که فردی شناخته شده در عرصه ارزهای دیجیتال است، سرآمد صرافی های ارزهای دیجیتال در جهان می باشد. گفتنی است؛ در حالی که بایننس کوین مانند تمام ارزهای دیجیتال می تواند آزادانه مورد استفاده قرار گیرد و خارج از صرافی معامله شود، اما ذخیره آن در بایننس برای سرمایه گذاران طرح های تشویقی ویژه ای را به همراه دارد.

صرافی بایننس، یک جفت معاملاتی برای بسیاری از ارزهای دیجیتال می باشد که از طریق این صرافی ارائه می شوند و علاوه بر جفت های معاملاتی پایه ای که به شکل بیت کوین و اتریوم در بسیاری از صرافی ها ارائه می‌ شود، یک جفت معاملاتی جهانی ارائه می دهد که به شکل بیت کوین و اتریوم در بسیاری از صرافی ها ارائه می شوند. همچنین، بایننس ویژگی تبدیل BNB را دارد که باقی مانده های ارزهای دیجیتال سایر تراکنش ها و دارایی هایی را که دارای سهم کمی از ارزهای دیجیتال هستند را به بایننس کوین تبدیل می‌کند و به سرمایه گذاران امکان می‌دهد تا خرده کریپتوهایی که معمولا در حساب ها جمع می‌شود را به BNB تبدیل کنند.

علاوه بر جفت های معاملاتی و ویژگی مفید تبدیل BNB، بایننس برای تشویق کاربران به سرمایه گذاری در BNB، روش های خلاقانه ای یافته است. اولین روش این است که به کاربران امکان می‌ دهد تا کارمزد معاملات خود را به صورت BNB که به طور خودکار از حساب کاربر کم می شود و با تخفیف های موجود همراه است، پرداخت کنند. اگرچه وجود تخفیف، ویژگی جذابی است، اما پرداخت کارمزدها به صورت BNB به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت راهبردی بر روی یک دارایی دیجیتالی سرمایه گذاری کنند که به مرور زمان بر میزان ارزشش افزوده خواهد شد. برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال که می‌توانند صدها معامله را در یک هفته انجام دهند، کاهش کارمزدهای حاصل از نگهداری BNB، روشی مناسب برای کسب سود بیشتر است.

بایننس همچنین تغییرات تبادلی زیادی را بر روی سرویس لانچ پد ICO خود ایجاد کرده است که به شدت به نفع ارزش بایننس کوین می‌باشد. بایننس در مقایسه با مدل اولیه خود در گذشته به یک مکانیزم بخت آزمایی تبدیل شده است که نیاز به نگهداری میزان قابل توجهی (۱۰۰) BNB دارد تا امکان سرمایه گذاری در توکن های جدید وجود داشته باشد. سرمایه گذارانی که سرمایه بیشتری دارند یا کسانی که مرتب در فروش توکن های لانچ پد شرکت می‌کنند، باید ۵۰۰ توکن BNB ذخیره داشته و حداقل یک ماه قبل از شروع فروش توکن ها در لانچ پد، این مقدار BNB را در حساب خود داشته باشند تا شانس بردن آنها در این قرعه کشی افزایش یابد.

مجموع این ویژگی ها، توکن BNB را در موقعیتی قرار داده که به سرمایه گذاران، ارزش افزوده ارائه می‌دهد که عبارت است از کاربرد این ارز دیجیتال و وجود کوینی که استفاده‌ی کاربردی در صرافی مختص به خود دارد.