سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

لجر عنوان کرده که حدود ۱۰ درصد از نیروهای خود را اخراج خواهد کرد

بازار خرسی ارزهای دیجیتال، برای بسیاری از شرکت های کوچک متمرکز بر بلاک چین یا کسب و کار ارزهای دیجیتال نامناسب بوده است، چراکه اغلب این شرکت ها مجبور شده اند که در استراتژی های خود بازنگری داشته باشند و کارکنان خود را اخراج کنند و یا حتی به دلیل فقدان توان یا کمک مالی، کسب و کار خود را تعطیل کنند. لجز نیز از این قاعده مستثنا نبوده است.

یکی از آخرین قربانیان این افت بازار، شرکت تولید کننده کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger) است که گزارش شده که این شرکت حدود ۱۰ درصد از نیروهای خود را اخراج خواهد کرد. اما آیا این شرکت به دلیل وقوع بازار خرسی دچار زیان شده یا برخی تصمیم گیری های اشتباه این شرکت باعث وقوع چنین مسئله ای شده است؟

لجر نیروهای خود را به دلیل ادامه بازار خرسی تعدیل می کند

بازار خرسی در سال های ۲۰۱۹ تا ۲۰۱۸ باعث شده تا حتی بزرگ ترین شرکت های ارزهای دیجیتال نیز مجبور به اخراج کارکنان خود شوند. از جمله غول سازنده دستگاه های استخراج بیت مین و شرکت استارت آپی کنسنسیس (ConsenSys). با این حال یکی از آخرین شرکت هایی که قصد کاهش نیروهای خود را دارد، شرکت فرانسوی تولید کننده کیف پول های سخت افزاری لجر است.

بر طبق گزارش خبرگزاری محلی فرانسوی Presse Citron، شرکت سازنده کیف پول لجر نانو اس قصد دارد تا ۱۰ درصد از ۲۰۰ نیروی خود را اخراج کند.
گفته می شود که لجر در طی بازار گاوی سال ۲۰۱۷ بیش از یک میلیون دستگاه خود را فروخته است. در حالی که اریک لارچووک (Eric Larchevêque)، مدیرعامل این شرکت به سرمایه گذاران گفته است که فروش دستگاه های سخت افزاری این شرکت در حال حاضر خوب است، اما اخراج ۱۰ درصد از نیروهای کاری به صراحت نشان می دهد که این شرکت با مشکلات مالی مواجه است.

بازار نزولی یا حرکت های تجاری نادرست؟

اتفاقات شرکت لجر ممکن است که کاملا در نتیجه بازار نزولی ایجاد نشده نباشد. این شرکت اخیرا باعث ایجاد فضایی کاملا نامناسبدر عرصه ارزهای دیجیتال شده است. بارها و بارها باعث ناامیدی کاربرانش شده که باعث عقب افتادن از رقبایش می شود.

این مسائل در پایان سال گذشته آغاز شد. هنگامی که لجر یک بروزرسانی را برای کیف پول سخت افزاری محبوب نانو اس خود منتشر کرد که به طور موثر تنها ۲ یا ۳ برنامه را می توانست نصب کند. این مسئله باعث نارضایتی های زیادی شد که در شبکه های اجتماعی منتشر شد. نارضایتی ها در شبکه اجتماعی ردیت افزایش یافت و اکثرا این بروزرسانی را باعث ناکارآمد شدن نانو اس می دانستند. اعتقاد بر این است که این بروزرسانی سبب شد تا کاربران مجبور شوند از کیف پول نانو اکس استفاده کنند و یا افراد با تجربه کمتر مجبور به استفاده از همین دستگاه شوند.

این افزایش شکایت ها را می توان از سفارش گذاری دوباره سرمایه گذاران برای کیف پول سخت افزاری نانو اس که دارای قابلیت بلوتوث است، مشاهده کرد. این کیف پول ها باید در ماه مارس تحویل داده می شد، اما لجر برای حفظ مسائل کیفی تعداد تولید کمتری داشت که منجر به این شد که بسیاری از سفارشات را با تاخیر انجام دهد یا اینکه بعضی از آنها را رد کند.

آنها طی پستی عنوان کردند:

با توجه به وقوع مسائل غیر منتظره در حین تولید، متاسفانه انجام سفارشات حداقل یک ماه به تعویق افتاده است و به محض اینکه توانستیم، کلیه سفارشات را انجام خواهیم داد.

لجر امیدوار است تا دستگاه های درخواستی را تا پایان ماه آوریل تحویل دهد. بنابراین کیف پول های نانو اکس باید به زودی به دست کاربران برسد.

همچنین گفتنی است که شرکت لجر در مورد وجود آسیب پذیری های جدی در کیف پول سخت افزاری رقیب خود یعنی ترزور که توسط ساتوشی لبز (SatoshiLabs) به وجود آمده است، هشدار داده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location