video thumb

پیشگوی ارزهای دیجیتال قیمت ۱۰۰هزار دلار را برای بیت کوین پیش بینی کرده است!

پیتر برانت از پیشگوهای دقیق ارزهای دیجیتالی است و در گذشته پیش بینی درستی در رابطه با روند نزولی بازار ارزهای رمز پایه داشته است.

پیتر برانت، نویسنده کتاب های تحلیلی است. همچنین وی کتابی در رابطه با معاملات کالا با الگو های شناخته شده در نمودار قیمت نوشته است. علاوه بر نویسندگی پیتر برانت پیش بینی های بسیار درستی هم انجام می دهد، او پایان افزایش ۲۰هزار دلاری بیت کوین و احتمال کاهش ۸۰ درصدی بیت کوین به قیمت کمتر از ۴۰۰۰دلار را پیش بینی کرده است و با توجه به این پیش بینی های دقیق باید به حرف های او توجه کرد.

اخیرا پیتر برانت در توئیتر خود پستی را منتشر کرده است و پیش بینی خود را در رابطه با بیت کوین اعلام کرده است.

داده های موجود در نمودار قیمت بیت کوین

طبق این نمودار که داده های موجود قیمت بیت کوین در آن قرار دارد، برانت عنوان کرده است که این نمودار قیمت الان بیت کوین، بسیار مشابه الگوی کف دو قلوی این ارزهای دیجیتالی در سال ۲۰۱۵ است. درواقع الگوی کف دوقلو احتمال افزایش قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتالی در آینده است. نقطه کمینه ای که در نمودار قیمت بیت کوین وجود دارد به دلیل سقوط ناگهانی بیت کوین از ماکزیمم خود که در روز های آخر سال ۲۰۱۳ اتفاق افتاد.

درواقع برانت این اعتقاد را دارد که بیت کوین با سطح قیمت ۳۱۳۰ دلار در دسامبر ۲۰۱۸ و یا بازگشت مجدد به این سطح روند صعودی جدیدی را به طور سهمی وار یا با شیب تند آغاز می کند.

بازگشت بیت کوین به روند صعودی در زمان پایان روند صعودی قبلی پیش بینی شده است. با توجه به این زمان و مرور آن به نکات شگفت انگیزی می رسیم.

برانت در گذشته پیش بینی کرده بود و به نقل از او: شکست روند صعودی سهمی وار می‌تواند بیت کوین را وارد روند نزولی ۱۲-۲۴ ماهه کند، پیش از آن‌ که روند صعودی جدیدی آغاز شود.

۱۳ ماه از شروع روند نزولی گذشته است و طبق پیش بینی برانت روند صعودی جدیدی در حال شکل گیری است. با توجه به نمودار ها، نشان دهنده این است که بیت کوین وارد روند صعودی سهمی وار جدیدی بشود به قیمت ۱۰۰هزار دلاری خواهد رسید.