video thumb

چگونه می توان به راحتی کسب و کارهایی که بیت کوین کش را می پذیرند، پیدا کرد؟

پذیرش ارزهای دیجیتال توسط تجار و بازرگانان هنوز هم فراگیر نشده است، بنابراین ممکن است برای پیدا کردن مکان هایی که ارزهای دیجیتال را مورد پذیرش قرار می دهند، نیاز به کمک و راهنمایی داشته باشید. ما در این مقاله سعی داریم تا به شما راهنمایی هایی در خصوص اینکه چگونه می توانید مکان های نزدیک به کسب و کارهایی را پیدا کنید که بیت کوین کش را می پذیرند، ارائه دهیم.

یافتن محل هایی که بیت کوین کش را مورد پذیرش قرار می دهند با استفاده از مارکو کوینو

برنامه مارکو کوینو (Marco Coino) موقعیت مکانی فروشگاه های مصالح ساختمانی را به شما نشان می دهد که می توانید با استفاده از بیت کوین کش (BCH) پرداخت خود را انجام دهید. این سرویس در حال حاضر حدود ۸۰۰ مکان در سراسر جهان را فهرست کرده است. شما نیز می توانید کسب و کار خود را به آن اضافه کنید تا در نقشه نشان داده شود. این برنامه هم در سیستم عامل اندروید و هم در سیستم عامل iOS در دسترس می باشد. لازم به ذکر است که نقشه جهانی نیز به طور مستقیم در وب سایت این برنامه در دسترس است.

برای استفاده از برنامه مارکو کوینو تنها کافی است که برنامه را از طریق فروشگاه (app store) مربوطه دانلود کرده و در تلفن همراه خود نصب کنید. با استفاده از اطلاعات موقعیت مکانی سیستم عامل شما، تمام فروشگاه های نزدیک به موقعیت مکانی شما که بیت کوین کش را می پذیرند، نمایش داده می شود. این سرویس همچنین می تواند به شما کمک کند که به سرعت برای مسیر خود تا فروشگاه برنامه ریزی کنید و همچنین می توانید اطلاعات اضافی مربوطه به آن فروشگاه را از طریق نقشه دریافت کنید.