سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ضرر ۱۸۰ میلیون دلاری صرافی بیت هامب در طول بازار خرسی سال ۲۰۱۸ !

خبرگزاری Korea Times گزارش داد که صرافی ارزهای دیجیتال بیت هامب که در کره جنوبی واقع شده، به دلیل بازار خرسی بیت کوین در سال ۲۰۱۸ به میزان ۲۰۵ میلیارد وون معادل ۱۸۰ میلیون دلار آمریکا ضرر کرده است.

بر اساس گزارش BTCKorea.com، بیت هامب که بزرگ ترین صرافی ارزهای یجیتال در کره جنوبی می باشد، علی رغم رشد فروش ۱۷٫۵ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۷، با ضرر چشمگیری مواجه شده است.

سخنگوی بیت هامب در این باره گفت: از نظر فروش، ما شاهد افزایش ۱۷ درصدی بودیم و همچنان به افزایش به سرمایه گذاری های بین المللی خود ادامه خواهیم داد.

افت عملکرد بیت هامب در راستای ضررهای مشابه در صنعت ارز دیجیتال است که دلیل این ضرر، ثبت رکورد روند نزولی بیت کوین در طول سال گذشته می‌باشد.

گزارشات حاکی از این است که، سایر شرکت های این عرصه نظیر بیت مین (Bitmain)، غول ماینینگ ارز دیجیتال و انویدیا (Nvidia)، تولید کننده سخت افزار نیز به دلیل شرایط بازار با افت عملکرد مواجه شده اند.

در ماه آگوست، مشکلات بیت هامب بیشتر شد، چراکه یک نقض امنیتی در این صرافی ایجاد شد و منجر به از دست رفتن ۳۵ میلیارد وون معادل ۳۰ میلیون دلار شد، همچنین در ماه گذشته ۱۴ میلیارد وون معادل ۱۲ میلیون دلار دیگر نیز در این صرافی ناپدید شد. در این بین، بیت هامب خبر تعدیل نیروهای خود را اعلام کرد.

این پلتفرم به طور رسمی تائید کرد که در حال اجرای حسابرسی خارجی بود تا به کاربران اطمینان دهد که سرمایه های این صرافی در کیف پول آفلاین نگهداری شده است و ضررهای اخیر صرفا متوجه ارزهای متعلق به خود صرافی می‌باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location