سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

فیس‌ بوک به دنبال جذب ۱ میلیارد دلار سرمایه خطرپذیر برای توسعه توکن دیجیتال خود !

گزارشات نشان می دهد که، فیس‌‌ بوک به دنبال پشتیبانی از شرکت های مختلف سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) برای توسعه توکن دیجیتال خود می باشد. ناتانیل پاپر (Nathaniel Popper) خبرنگار فناوری نیویورک تایمز، این خبر را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.

پاپر، با اشاره به منابع آشنا در رابطه با این موضوع، عنوان کرد که فیس بوک به دنبال یک سرمایه ۱ میلیارد دلاری برای توسعه پروژه ارز دیجیتال خود می باشد. وی افزود: این پروژه با کمک سرمایه گذاران خارجی می تواند با استانداردهای غیرمتمرکز جامعه ارزهای دیجیتال سازگارتر شود. پاپر گفت:

یک جاذبه بزرگ در پروژه های مرتبط با فناوری بلاک چین، تمرکززدایی است. بنابراین، جذب سرمایه گذاران خارجی می تواند در ارائه یک پروژه غیرمتمرکز، با کنترل شخصی کمتر، به فیس بوک کمک کند.

پاپر افزود که این پروژه مربوط به یک استیبل کوین است و سبدی از ارزهای خارجی که در حساب های بانکی نگه داشته می شود، می تواند ارزش آن را ثابت نگه دارد.

دسامبر گذشته، شایعاتی راجع به “فیس بوک کوین” توسط بلومبرگ منتشر شد. بلومبرگ پس از آن گزارش داد که این توکن برای انتقال پول ساخته شده و در سرویس پیام رسان واتساپ مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، بر بازار انتقال پول در هند تمرکز خواهد داشت.

در ماه فوریه سال ۲۰۱۹، روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که این توکن در برنامه های فیس بوک مسنجر، واتس اپ و اینستاگرام قابل استفاده خواهد بود و در هر ماه حدود ۲٫۷ میلیارد کاربر خواهد داشت. طبق اعلام منابع ناشناس به نیویورک تایمز، فیس بوک بیش از ۵۰ مهندس را برای توسعه ارز دیجیتال خود استخدام کرده است. علاوه بر آن، ظاهرا این شرکت “فیس بوک کوین” را در صرافی های ارز دیجیتال ناشناس بازاریابی کرده است.

در همان ماه، جالاک جوبان پوترا (Jalak Jobanputra)، شریک سرمایه گذار شرکت Future Perfect Venture عنوان کرد که ارزش شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر نیز به شدت تحت تأثیر بازار خرسی ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. هنگامی که از وی درباره این مسئله پرسش به عمل آمد که آیا روند ارزش سرمایه‌ گذاری ریسک پذیر در عرصه‌ ارزهای دیجیتال، نزولی است یا خیر، پاسخ داد: با توجه به ارزیابی های انجام شده در عرصه ارزهای دیجیتال، تعجبی ندارد که شاهد کاهش ارزش ‌گذاری بازارهای ثانویه‌ در برخی از این شرکت ها باشیم.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location