سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی ارز دیجیتال QuadrigaCX، رسما ورشکسته اعلام شد

رسانه محلی CBC گزارش داد که کوادریگا سی‌اکس (QuadrigaCX)، صرافی ارز دیجیتال مطرح کانادایی، رسما ورشکسته اعلام شد. بنا بر گزارش‌ها، ورشکستگی صرافی کوادریگا توسط مایکل وود (Michael Wood)، قاضی دیوان عالی نوا اسکوشیا تائید شد و پس از آن دادگاه به بررسی توصیه‌ نامه شرکت حسابرسی ارنست اند یانگ (Ernest &Young) درباره این مسئله که ورشکستگی این صرافی باید در اوایل این ماه اعلام می‌ شد، پرداخت.

تیم حقوقی ارنست اند یانگ سپس اعلام کرد که روند بازسازی جاری QuadrigaCX تحت قانون حمایت از طلب‌کاران شرکت (CCAA)، باید به فرآیند جایگزین یعنی قانون ورشکستگی و عدم توانایی پرداخت بدهی‌ (BIA) تغییر یابد.

در حال حاضر این حکم قدرت تحقیقی شرکت ارنست اند یانگ را به عنوان متولی قانون BIA افزایش می‌ دهد، این بدان معناست که این شرکت می‌‌تواند به تهیه اسناد و شهادت شاهدان بپردازد.

وود همچنین درخواست تعلیق دارایی را که شرکت ارنست اند یانگ ارائه کرده بود و در برگیرنده تمام دارایی‌ های متعلق به جنیفر رابرتسن (Jennifer Robertson)، همسر بنیان‌گذار درگذشته‌ی Quadriga، جرالد کاتن (Gerald Cotton) و دارایی‌های و املاک کاتن است را تصدیق کرد. این درخواست، رابرتسن را از فروش، برداشت و انتقال هرگونه دارایی‌ منع می‌ کند.

همان‌طور که قبلا گزارش شده بود،Quadriga پس از مرگ کاتن، به دنبال حمایت از طلب‌کاران بود که دسترسی به کیف‌ پول‌های سرد و کلید‌های خصوصی مربوطه که ظاهرا دارایی مشتریان مختلف در آن نگهداری می‌شد را از دست داد. در حال حاضر این صرافی بیش از ۱۹۵ میلیون دلار به بیش از ۱۱۵,۰۰۰ مشتری بدهکار است.

در اواخر ماه مارس، نمایندگان قانونی صرافی Quadriga که شامل شرکت‌های حقوقی میلر تامسن (Miller Thomson) و کاکس اند پالمر (Cox & Palmer)می شوند، کمیته‌ای رسمی برای کارابران متضرر این صرافی تشکیل دادند. این کمیته به این شرکت‌های‌ حقوقی کمک می‌کند تا نماینده تمام کاربران متضرر در جریان دادرسی QuadrigaCX باشند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location