video thumb

آشنایی با نحوه چاپ کیف پول کاغذی بیت کوین کش!

ارز دیجیتال ممکن است که یک دارایی دیجیتال باشد، اما این بدان معنا نیست که شما باید از در دست داشتن پول خود اجتناب کنید. کیف پول های کاغذی یکی از ویژگی های اساسی به کارگیری ارزهای دیجیتال به حساب می آیند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با ابزاری آشنا کنیم که به شما امکان می دهد تا به راحتی کیف پول های کاغذی را برای خود به چاپ برسانید.

نحوه استفاده از یک ژنراتور کیف پول کاغذی

گفتنی است که ژنراتورهای کیف پول کاغذی ارزهای دیجیتال بسیار زیادی وجود دارد که می توانید آنها را به صورت آنلاین پیدا کنید، اما اگر قصد استفاده از یک سرویس را برای امن نگه داشتن پول خود دارید، مطمئن باشید، یک ژنراتور کیف پول کاغذی که استفاده آزادانه و آسان از بیت کوین کش (BCH) را برایتان فراهم می کند، Bitcoin.com است.

پس از کلیک بر روی دکمه “کیف پول را همین حالا ایجاد کن” (Generate Wallet Now)، همه کاری که باید انجام دهید؛ این است که فقط برای مدت زمان کوتاهی منتظر بمانید تا آنتروپی ایجاد شود. پس از آن، سرویس در مدت زمان کوتاهی، کیف پول را برای شما ایجاد می کند. سپس شما می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و دکمه پرینت را بزنید، به همنن سادگی. از طریق این سه گام ساده شما می توانید کیف پول خودرا در اختیار داشته باشید.