سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کمک نقدی بنیان گذار ریپل به یکی از دانشگاه های های مطرح آمریکا

طبق اخبار هایی که به دست ما رسیده است، کریس لارسن مدیر اجرایی ریپل و همسرش لینا لم و همچنین بنیاد خصوصی ریپل ورک در حدود ۲۵ میلیون دلاری ریپل کمک نقدی به دانشگاه سن فرانسیسکو آمریکا اهداکرده است.

جایگاه ریپل در بازار سرمایه

باید بدانید که ریپل سومین ارز دیجیتالی از نظر حجم سرمایه در بازار ارز دیجیتال است، هم اکنون در حدود ۰٫۳۶دلار خرید وفروش می شود.

این خبر جنجالی را خود دانشگاه ایالتی درروزجمعه منتشر کرده است و این کمک را یکی از بهترین کمک های از نوع ارز های دیجیتالی دانسته که به دانشگاه سن فرانسیسکو اهدا شده است.

جالب است بدانید که برای این کمک نقدی که از نوع ارز دیجیتالی است برنامه ریزی هم شده است و قرار است، ۲۵میلیون دلار ریپل خرج کالج تجارت بشود و به کسب و کار اختصاص پیدا کند تا از دانشجویان برای تبدیل شدن به افراد کارآفرین و تاثیر گذار در فضای کارآفرینی و در جهان حمایت های لازم بشود.

بیانیه دانشگاه سن فرانسیسکو

رئیس دانشگاه ایالتی سن فرانسیسکو لزلی ای ونگ، طبق گزارشی اعلام کرد که با این کمک داوطلبانه کالج تجارت دانشگاه سن فرانسیسکو به مکانی متمایز برای ظهور و کشف استعداد های دانش آموزان در صنعت خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی خواهد بود.

علاوه بیانیه ای که رئیس دانشگاه منتشر کرد بیانیه ای جداگانه توسط کالج تجارت و کسب و کار هم در روز جمعه منتشر شد، طبق این بیانیه اعلام شد که کمک مالی که ریپل به این کالج کرده است باعث شده تا دو جایگاه در این دانشگاه ثابت بشود. جایگاه موقوفه‌ی ریپل‌ورکز برای نوآوری و کارآفرینی و جایگاه موقوفه لم-لارسن در فناوری مالی این دو جایگاه است که با کمک نقدی بنیان گذار ریپل باعث شد تا تثبیت بشود.

دلایل تثبیت این دوجایگاه در کالج

در واقع تثبیت این دو جایگاه به کالج کمک خواهد کرد که بتواند در زمینه هایی همچون کارآفرینی، انکوباسیون تجاری، فناوری‌های مالی و ارزهای دیجیتال فعالیت ویژه ای داشته باشد و به خلق دانش اموزان کارآفرین کمک شایانی خواهد کرد. با توجه به این بیانیه ای که منتشر شده است، کالج در تلاش است تا نام کالج تجارت و کسب و کار را به نام کالج خانواده لم تغییر بدهد تا در برابر کمک مالی ویژه ای که ریپل به این دانشگاه کرده است قدردانی کوچکی کرده باشند، البته در حال حاظر برای این تغییر نام منتظر تایید هیئت امنای دانشگاه ایالتی کالیفرنیا هستند.

جالب است که این نکته را بدانید که دانشگاه توانسته به کمک کمپین تامین مالی بولد تینکینگ(BOLD Thinking) این بودجه را افزایش دهد، این کمپین تا الان ۱۳۶ میلیون دلار از هدف ۱۵۰ میلیوندلاری خود توانسته بدست بیاورد.

حتی جان گومس رئیس این کمپین هم می گوید، سرعت کمپین بسیار بالا است و از انتظارات ما فراتر رفته است اما هنوز به مبلغ هدف نرسیده ایم.

در سال ۲۰۱۴ مناقشاتی در ریپل برقرار شد و آن، تصمیم لارسن برای اهدا هفت میلیارد دلار توکن XRP به یک خیریه ناشناس بود. دلیل این بحث و مجادلات هم، اهدای قسمت زیادی از توکن های XRP بود که موسسین ریپل در اختیار داشتند.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location