video thumb

جاستین سان: ترون به طور رسمی با اتریوم همکاری خواهد کرد

جاستین سان، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت ترون (TRX) در مصاحبه با پادکست Crypto Chick عنوان کرد که معتقد است اکوسیستم ترون در سال جاری به طور رسمی با اتریوم همکاری خواهد کرد.

به طور دقیقتر، سان عنوان کرد که فکر می کند، حتی این امکان وجود دارد که در طول سال جاری، شاهد آغاز همکاری ترون، با اتریوم باشیم. وی در پاسخ به سوالی که ویتالیک بوترین از بنیان گذاران اتریوم در توئیت های اخیرش در مورد ترون مطرح کرده بود، عنوان کرد که به نظر او «رقابت، محصول بهتری را به ارمغان می آورد. جاستین سان همچنین افزود:

من فکر می کنم که در آینده، ما حتی با بسیاری از توسعه دهندگان اتریوم و همچنین شرکت های مبتنی بر اتریوم که پیش از این باعث بهتر شدن این صنعت شده اند، وارد همکاری شویم.

جاستین سان همچنین اعلام کرد که در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ یک راه حل مقیاس پذیری لایه دوم برای ترون به کارگیری خواهد شد که می تواند میزان تراکنش ها را حداقل تا ۱۰۰ برابر افزایش داده و میزان کارمزدها را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. وی اخیرا درباره راه حلی که Sun Network نام دارد، پستی را در توئیتر منتشر کرده، اما از اعلام تاریخ دقیق راه اندازی آن خودداری نموده است.

در جریان این پادکست، سان اشاره کرد که نسخه مبتنی بر ترون استیبل کوین تتر (USDT) در تاریخ ۹ آوریل عرضه شود. وی همچنین عنوان کرد: این نسخه نسبت به پروتکل مبتنی بر بیت کوین امنی (Omni)، امکان انجام تراکنش های ارزان تر و سریع تر از بیت کوین را برای تتر فراهم می کند.

وی همچنین عنوان کرد که در سه ماهه دوم سال جاری، ترون با تکیه بر فناوری به کار گرفته شده در آلت‌کوین زدکش (ZEC)، یک «شبکه جدید با گزینه حریم خصوصی» را معرفی خواهد کرد.

همانطور که کوین تلگراف در ماه مارس گزارش داد، دو صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال هیوبی گلوبال (Huobi Global) در سنگاپور و اوکی اکس (OKEx) در مالت حمایت خود از نسخه مبتنی بر ترون USDT را اعلام کرده اند.

روز جمعه، رادار، استارت آپ پشت صرافی غیرمتمرکز رادار ریلی (Radar Relay) که در سال گذشته ۱۰ میلیون دلار سرمایه به دست آورد، عنوان کرد که ابزارهای توسعه دهنده جدیدی را برای شبکه لایتنینگ عرضه خواهد کرد.