video thumb

با افزایش قیمت بیت کوین، بازار ارزهای دیجیتال نیز روندی صعودی دارد!

باید گفت که امروزه بازار ارزهای دیجیتال نیز در حال صعود است و این حرکت صعودی از زمانی آغاز شده که قیمت بیت کوین ناگهان از سطح قیمتی ۴۰۰۰ دلار جهش کرد. این حرکت صعودی منجر شده تا برخی از ارزهای دیجیتال نیز ۳ درصد رشد یا بیشتر را تجربه کنند و گفتنی است که حتی برخی از آنها تا ۱۰ درصد افزایش قیمت داشتند.

اگر چه این روند حرکتی مطمئنا صعودی است، اما این که آیا ارزهای دیجیتال قادر به ادامه این روند هستند یا نه، تا حد زیادی به این وابسته است که بیت کوین قادر به حفظ ثبات خود در بالاتر از میانگین ۲۰۰ روزه خود باشد، که اخیرا تبدیل به سطح حمایت شده است.

نوسانات بیت کوین نزدیک به سطح مقاومت ۵۲۰۰ دلار است

در طی چند روز گذشته قیمت بیت کوین توانسته به سطح مقاومت ۵۲۰۰ دلار نزدیک شود و در عین حال تا سطح حمایت ۵۰۰۰ دلار نیز افت کرده است. در حال حاضر و پس از نزدیک شدن قیمت بیت کوین به ۵۰۰۰ دلار، روند دوباره صعودی شده است و این نشانگر این است که یک فشار خرید قابل توجه در این سطح قیمتی وجود دارد. در حال حاضر قیمت بالاتر از ۵۲۰۰ دلار است.

دیوید پوئل (David Puell)، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال در توئیتر، اخیرا توضیح داد که بیت کوین در حال حاضر بالاتر از سطح میانگین ۲۰۰ روزه اخیر خود، یعنی قیمت ۴۰۰۰ دلار که حالا سطح حمایت است، قرار دارد.

بازار ارزهای دیجیتال صعودی است

توانایی بیت کوین برای ادامه روند صعودی خود باعث شده تا بازار سایر ارزهای دیجیتال نیز با افزایش ۳ درصدی روبرو شود.

در حال حاضر بیت کوین کش (BCH) تقریبا ۹ درصد رشد داشته و ۳۱۱ دلار معامله می شود. و اتریوم (ETH) نیز بیش از ۳ درصد رشد داشته و در حال حاضر حدود ۱۷۹ دلار قیمت دارد. لایت کوین (LTC) نیز توانسته حدود ۶ درصد افزایش پیدا کرده و به قیمت ۸۹٫۵ دلار برسد.

الکس کروگر (Alex Krüger)، یکی از اقتصاددانان محبوب که بر روی ارزهای دیجیتال متمرکز است، اعتقاد دارد که حفظ بلند مدت این روند افزایشی، که به عنوان سوخت عمل می کند، نقش مهمی دارد. وی عنوان کرد:

اتریوم در حال حاضر مانند سایر ارزهای دیجیتال نظیر لایت کوین یا بیت کوین کش افزایش قیمت چندانی ندارد، زیرا سوخت کمتری دارد.