video thumb

خدمات سهام در کیف پول تراست بایننس با استفاده از تزوس راه اندازی شد!

تراست والت (Trust Wallet)، برنامه کیف پول رسمی بایننس، خدمات سهام را برای ارزهای دیجیتال راه اندازی کرد. این خبر توسط بایننس در یک پست وبلاگ، در تاریخ ۳ آوریل اعلام شد.

ویژگی خدمات سهام که قرار است در پایان سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۹ توسط بایننس راه اندازی شود به کاربران این امکان را می دهد تا بهره یا سود سهام سرمایه گذاری خود را به ازای تائید تراکنش ها دریافت کنند و همچنین به آنها اجازه می دهد که به تغییرات بلاک چین رای دهند. پاداش های سهام، یک محصول جانبی از الگوریتم توافق عمومی اثبات سهام (PoS) می باشد.

به نظر می رسد که با راه اندازی خدمات سهام این امکان به تراست والت داده می شود تا از ارزهای دیجیتال مبتنی بر اثبات سهام پشتیبانی کند. علاوه بر این، تراست والت از تزوس (XTZ) پشتیبانی کرده ودر نظر دارد تا در مکانیسم مدیریت روی زنجیره ای تزوس از سهام نیز پشتیبانی کند.

سیستم نگهداری کوین بیس که امکان ذخیره سازی سرمایه را برای نهادهای سرمایه گذاری فراهم می کند، در اواخر ماه مارس اعلام کرد که با افزودن خدمات سهام تزوس، به دنبال توسعه مجموعه‌ی خدمات خود می باشد. گفتنی است که از طریق خدمات ذخیره سازی آفلاین آن، سرمایه گذاران قادر به شرکت در شبکه هایی مانند تزوس با استفاده از کوین بیس به عنوان یک واسطه تنظیم شده خواهند بود.

تزوس یکی از قدرتمندترین آلت کوین ها در چند روز قبل از ۳۰ ام مارس بوده است، چراکه قیمت آن به واسطه ی چندین رویداد اساسی شناور بوده است. این جامعه برای پروپوزال یک پروتکل که تصمیم به ارتقا تزوس دارد، یک رای گیری برگزار خواهد کرد و گفتنی است که این پروپوزال در حال حاضر وارد دوره ی رای گیری شده است.