سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۳۵ جفت ارز فیات جدید به پلتفرم eToro افزود شد!

پلتفرم eToro عنوان کرد که ۳۵ جفت ارز فیات جدید به این پلتفرم افزوده شده است. آنها عنوان کردند که این امر باعث می شود که مجموع ارزهای دیجیتال این پلتفرم به ۴۴ جفت ارز برسد و این مسئله سرمایه گذاران آنها را با گزینه های بیشتری برای سرمایه گذاری روبرو می کند. این جفت ارزهای جدید شامل ارزهای اصلی از چهار قاره مختلف و شش ارز دیجیتال برتر می باشد.

کانادا

ارزهای دیجیتال اخیرا در کانادا بسیار محبوب شده اند و تعداد معامله گران و صرافی ارزهای دیجیتال نسبت به قبل با افزایش روبرو بوده است، همچنین گفتنی است که دسترسی کانادایی ها به صرافی های ارزهای دیجیتال آمریکایی بیشتر شده است. جفت ارزهای فیات، مانند دلار کانادا / بیت کوین و دلار کانادا / اتریوم کلاسیک، در حال حاضر یکی از محبوب ترین دارایی های مالی در بین کانادایی هاست. مقامات کانادایی قوانین و مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال را در طی سال های اخیر افزایش داده اند.

گفتنی است که جفت ارزهای جدید پلتفرم eToro در این منطقه عبارتند از: بیت کوین / دلار کانادا، اتریوم / دلار کانادا، ریپل / دلار کانادا، اتریوم کلاسیک / دلار کانادا، بیت کوین کش / دلار کانادا و لایت کوین / دلار کانادا.

اروپا

اتحادیه اروپا اغلب به دلیل اندازه گسترده اش، نسبت به تطبیق با قوانین و مقررات جدید در بازارهای در حال تغییر جهانی کند عمل می کند. بنابراین، نسبت به ارزهای دیجیتال حالت عدم اطمینان وجود داشته و ESMA (اداره اوراق بهادار و بازارهای اروپایی) آن را تصویب نمی کند. این مسئله با نظارت چهره های برجسته سیاسی بر قوانین بازار ارزهای دیجیتال می تواند به زودی تغییر کند. لازم به ذکر است که فرانک سوئیس به طور گسترده برای جفت ارزهای دیجیتال نظیر فرانک سوئیس / اتریوم و فرانک سوئیس / بیت کوین کش قابل دسترس است.

گفتنی است که جفت ارزهای جدید پلتفرم eToro در این منطقه عبارتند از: بیت کوین / فرانک سوئیس، اتریوم / فرانک سوئیس، ریپل / یورو، ریپل / فرانک سوئیس، ریپل / پوند، اتریوم کلاسیک / یورو، اتریوم کلاسیک / پوند، اتیوم کلاسیک / فرانک سوئیس، بیت کوین کش/ یورو، بیت کوین کش / پوند، بیت کوین کش / فرانک سوئیس، لایت کوین / یورو، لایت کوین / پوند و لایت کوین / فرانک سوئیس.

ژاپن

شاید جالب ترین سناریو برای ارزهای دیجیتال در ژاپن یافت شود. دولت ژاپن ارزهای دیجیتال را به صورت خود نظارتی وضع کرده است و به طور موثر اجازه می دهد که این صنعت، بر روی خود کنترل داشته باشد. این مسئله باعث می شود که معاملات ین / اتریوم کلاسیک و ین / لایت کوین آسان و راحت شود. ژاپن ارزهای دیجیتال را به عنوان یک معامله قانونی به حساب می آورد.

گفتنی است که جفت ارزهای جدید پلتفرم eToro در این منطقه عبارتند از: اتریوم کلاسیک / ین، بیت کوین کش / ین و لایت کوین / ین.

گزینه ها و فرصت های بیشتر

لازم به ذکر است که هدف از ارائه بیشتر جفت های ارزهای فیات در پلتفرم eToro بخشی از استراتژی کلی این پلتفرم افزایش مداوم فرصت های مالی برای معامله گران است.

Etoro در سال ۲۰۰۶ به عنوان یک کارگزار فارکس (Forex) با نام RetailFX تاسیس شد. در سال ۲۰۱۷ این کمپانی به فضای صنعت ارزهای دیجیتال پا گذاشت و صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری ارزهای دیجیتال به کاربران خود ارائه کرد؛ پس از آن نیز چندین مبادله‌ی ارز دیجیتال به ارز فیات نیز با پشتیبانی از چند ارز دیجیتال معروف به پلتفرم خود اضافه کرد.

همچنین گفتنی است که eToro یک پلتفرم با دارایی های چندگانه است که سرمایه گذاری در سهام و دارایی های دیجیتال را علاوه بر معاملات CFD ها ارائه می دهد.

ﯾﻚ CFD ﺗﻮﺍﻓﻖ ﺑﯿﻦ ﺩﻭ ﻃﺮﻑ ﯾﻚ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﺩﺭ ﺧﺼﻮﺹ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﻗﯿﻤﺖ ﺑﺎﺯ ﺷﺪﻥ ﻭ ﺑﺴﺘﻪ ﺷﺪﻥ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺗﻌﺪﺍﺩ سهام های ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﺿﺮﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ. CFD ﻫﺎ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺳﻬﺎﻡ ﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﻌﺎﻣﻠه ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ. قیمت های ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﻋﺮﺿﻪ ﻛﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﺘﻌﺪﺩ CFD ﺍﻋﻼﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﻣﺜﻞ ﺳﺎﯾﺮ سهام ها ﺑﻪ ﺧﺮﯾﺪ ﯾﺎ ﻓﺮﻭﺵ CFD ﺧﻮﺩ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻛﻨﯿﺪ. CFD ها ابزارهای پیچیده ای هستند و با ریسک از دست دادن سرمایه همراه می باشند. هنگام سرمایه گذاری بر روی آنها شما باید این نکته را در نظر بگیرید که آیا شما با نحوه فعالیت CFD ها آشنایی دارید و اینکه می توانید ریسک از دست دادن سرمایه خود را بپذیرید یا خیر؟

دارایی های دیجیتال ابزارهای بی ثباتی هستند که می توانند در یک دوره زمانی بسیار کوتاه با نوسانات بسیاری همراه باشند، بنابراین می توان گفت که مناسب همه سرمایه گذاران نمی باشند. علاوه بر این، دارایی های دیجیتال غیرقانونی بوده و تحت نظارت هیچ چارچوب قانونی توسط اتحادیه اروپا قرار ندارند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location