سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چگونگی نصب ویجت ارزهای دیجیتال در وب سایت شما!

این روزها بازار ارزهای دیجیتال در بسیاری از کشورها بسیار داغ می باشد و معرفی ویژگی های ارزهای دیجیتال به سیستم عامل های آنلاین بسیاری از مشاغل به ویژه استارت آپ ها می تواند منافع قابل توجهی را برای آنها به همراه داشته باشد. ادغام گزینه های پرداخت ارزهای دیجیتال و ارائه اطلاعاتی در مورد بازار این ارزها این پتانسیل را داراست که کاربران را جذب جامعه‌ای کند که از قابلیت پرداخت الکتریکی و پرداخت سریع و ارزان برخوردار می باشد.

سادگی و انعطاف پذیری وردپرس، آن را به یک پلتفرم مطلوب برای بسیاری از شرکت های نوپا تبدیل کرده است که به دنبال ایجاد وب سایت مختص به خود می باشند. با این حال، کسانی که متکی به درآمد ارزهای دیجیتال می باشند، نیاز به نصب یک پلاگین دارند که از پرداخت های ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند.

گزینه های بسیاری در این زمینه وجود دارند که یکی از آنها (MCC) My Crypto Checkout می باشد. این پلاگین به فروشگاه های آنلاین اجازه می دهد تا پرداخت های مستقیم را از طریق بیش از ۳۰ ارز دیجیتال در تراکنش های همتا به همتا بدون پرداخت هیچ گونه کارمزدی انجام دهند. با یک مجوز رایگان، MCC تا سقف سه بار فروش را در هر ماه پردازش می کند، اما گفتنی است که دریافت اشتراک با کارمزدهای نامحدود، با پرداخت ۵۹ دلار در سال امکان پذیر می باشد.

پس از اینکه آن را از صفحه پلاگین در داشبورد وردپرس دانلود کردید و فعال سازی شد، یک یا چند ارز دیجیتال باید در تب (Tab) ارزهای دیجیتال تنظیم شود. همانطور که این نرم افزار از Woocommerce و Easy Digital Downloads پشتیبانی می کند، تنظیمات دروازه پرداخت برای پلتفرم نیز باید تنظیم شود.

وب سایت های دیگر ممکن است تمایل داشته باشند تا به کاربران خود در مورد قیمت ارزهای دیجیتال اطلاع رسانی کنند. یک راهکار ساده توسط ویجت قیمت ارزهای دیجیتال ارائه شده است که با بروز رسانی قیمت برای بیش از ۳۶۰۰ ارز دیجیتال و ۱۶۰ ارز فیات عرضه می شود. این گزینه را می توان از طریق قسمت افزودن جدید (Add New) در صفحه پلاگین ها دانلود و نصب کرد.

Bitcoin.com ویجت هایی را ارائه می دهد که بازدید کنندگان وب سایت را در مورد نوسانات قیمت بیت کوین کش (BCH) اطلاع رسانی می کند. لازم به ذکر است که آنها همچنین این امکان را برای وب سایت ها فراهم آورده اند تا آخرین اخبار را در مورد فضای ارزهای دیجیتال از طریق یک خبرنامه دریافت کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location