سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

همکاری اینتل و BMW در پروژه شتاب‌دهنده بلاک چین ترایب (Tribe)

گروه BMW آسیا، اینتل و نیلسن هم اکنون شرکای شتاب دهنده بلاک چین ترایب (Tribe) هستند که توسط دولت سنگاپور پشتیبانی می شود. شتاب دهنده ترایب این خبر را در روز جمعه اعلام و عنوان کرد که این سه شرکت دانش و تخصص خود را در زمینه‌ های مرتبط با استارت آپ ترایب به اشتراک خواهند گذاشت تا به ساخت یک اکوسیستم جامع آماده برای صنعت ۴.۰، کمک کند.

به عنوان مثال، گروه BMW آسیا کلاس‌ های آموزشی پیشرفته و جلسات مشاوره‌ ای در مورد اینکه چگونه می‌ توان راهکارهای بلاک چین را در وضعیت بازار انبوه اجرایی کرد، ارائه خواهد کرد.

کارستِن ساپیا (Carsten Sapia)، معاون گروه فناوری اطلاعات و مدیر منطقه آسیا اقیانوسیه‌ گروه BMW آسیا عنوان کرد: ما امیدواریم که بتوانیم به هر یک از این استارت آپ‌ ها کمک کنیم تا اثبات مفهوم خود را گسترش داده و به مرحله بعدی توسعه خود برسند.

از سوی دیگر شرکت اینتل خدمات مشاوره‌ ای تجاری و فنی را برای استارت آپ‌ ها ارائه خواهد کرد.

مایکل رید (Michael Read)، مدیر برنامه بلاک چین شرکت اینتل عنوان کرد: فناوری‌ های اینتل مانند پردازنده‌ های اینتل زنون مقیاس‌ پذیر و اینتل SGX، می‌ توانند به بهبود حریم خصوصی، امنیت و مقیاس‌ پذیری راهکارهای بلاک چین کمک کند.

در همین حال، نیلسن محیطی آزمایشی را با هدف فراهم آوردن شرکت‌ کنندگان در یک محیط کنترل‌ شده و امن برای آزمایش فناوری‌ های جدید و سرعت پذیرش راهکارهای آنها را فراهم می کند.

رایان چو (Ryan Chew)، از مدیران پروژه شتاب‌دهنده ترایب عنوان کرد:

برای حرکت رو به جلو به عنوان یک جامعه، ما باید آزمایش و تجربه را تشویق کنیم و هنگامی که مزایای فناوری بلاک چین آشکار شود، پذیرش این جریان نیز بدون شک دنبال خواهد شد.

ماه گذشته ترایب با کانسن‌ سیس (ConsenSys)، استودیوی توسعه اتریوم، برای گسترش بیشتر اکوسیستم بلاک چین در سنگاپور همکاری کرد.

شتاب‌ دهنده ترایب در ماه دسامبر گذشته به عنوان بخشی از شرکت سرمایه‌ گذاری Trive Ventures با همکاری بنیاد ICON کره جنوبی و PwC مرکز سرمایه‌ گذاری سنگاپور راه‌ اندازی شد. موسسه تجاری سنگاپور یک موسسه دولتی است که از شتاب‌ دهنده‌ها برای توسعه اکوسیستم استارت آپ پشتیبانی می‌ کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location