video thumb

شوکه شدن کاربران استرالیایی با مشاهده کارمزد تراکنش های صرافی بایننس

بایننس ، بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال، کارگزاری Binance Lite Australia BLA را راه اندازی کرده است که یک کارگزاری تبدیل پول نقد به بیت کوین است که سرویس خدمات دهی آن از طریق یک شبکه با بالای ۱،۳۰۰ دکه روزنامه فروشی در سراسر قاره استرالیا پشتیبانی می شود. ساختار کارمزدهای آنها که شامل ۵ درصد کارمزد تراکنش به همراه ۱۰ درصد مالیات بر کالاها و خدمات (GST) می باشد، موضوع اصلی بحث ها بوده است.

در این مرحله خریداران تنها می توانند بیت کوین را با استفاده از دلار استرالیا (AUD) خریداری کنند. BLA توسط InvestbyBit که یکی از شرکت های تابعه بایننس می باشد، اداره می شود، BLA قصد دارد که از ارزهای دیجیتال بیشتر و گزینه های خرید فیات را در آینده ای نامشخص پشتیبانی کند.

پس از تأیید اعتبار در سایت www.binancelite.com، کاربران BLA می توانند سفارش خود را به صورت آنلاین انجام داده و پول نقد خود را در نزدیک ترین دکه روزنامه فروشی در عرض چند دقیقه به صورت ارز دیجیتال دریافت کنند.

با این حال، با توجه به وب سایت BLA، این شرکت کارمزدهای بیشتری را برای تبدیل ارز فیات به ارز دیجیتال دریافت می کند. همانطور که گزارش شده است که استرالیایی ها از ماه مارس ۲۰۱۸ قادر به خرید بیت کوین و اتریوم از طریق ارز فیات در بیش از ۱۲۰۰ دکه روزنامه فروشی در سراسر کشور هستند.

وی ژو (Wei Zhou)، مدیر امور مالی صرافی بایننس طی یک بیانیه مطبوعاتی عنوان کرد که ما از گسترش بیشتر دروازه های تبدیل ارز فیات به ارز دیجیتال در سراسر جهان برای حمایت از رشد صنعت خود بسیار هیجان زده هستیم.

در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹، صرافی بایننس کارت های اعتباری را در Binance.com ادغام کرد و Binance.je را به عنوان یک صرافی تبدیل ارز فیات به ارز دیجیتال راه اندازی کرد تا یورو و پوند انگلیس با بیت کوین و اتریوم قابل معامله شود.

دروازه های ارز فیات که توسط بایننس راه اندازی شده شامل بایننس اوگاندا نیز می شود که از معاملات شیلینگ های اوگاندا به ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.

همانطور که در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ گزارش شد، شرکت فناوری فرانسوی Keplerk نیز امکان خرید تنباکو از طریق بیت کوین را رای مشتریان امکان پذیر ساخت. این ابتکار عمل، ۲۴۰۰۰ فروشگاه تنباکو را در کشور فرانسه تحت الشعاع خود قرار داد. لازم به ذکر است که این شرکت بابت هر تراکنش، ۷ درصد را به عنوان کمیسیون دریافت می کند.