video thumb

پشتیبانی دو صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال هیوبی گلوبال و اوکی ایکس از ارز پایدار تتر

دو صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال سنگاپوری هیوبی گلوبال (Huobi Global) و صرافی اوکی ایکس (OKEx) طی اطلاعیه ای پشتیبانی خود از ارز پایدار تتر مبتنی بر بلاک چین ترون را اعلام کردند. این اطلاعیه ها به صورت جداگانه در روز ۲۱ مارس منتشر شدند.

در اوایل ماه مارس پروتکل بلاک چین ترون و تتر، که ارائه دهنده ارزهای پایدار USDT و EURT است، مشارکت خود را برای صدور USDT مبتنی بر TRC-20 اعلام کردند TRC-20 اصطلاحی است که نشان دهنده یک استاندارد فنی توکن است که توسط بلاک چین ترون پشتیبانی می شود. توکن جدید به گونه ای طراحی شده تا با تمام پروتکل های مبتنی بر ترون و برنامه های غیر متمرکز، جهت بهبود نقدینگی در اکوسیستم سازگار باشد.

در اعلامیه هر دو صرافی ذکر شده که نیازهای کاربران و تقاضا برای انجام طیف گسترده ای از مبادلات با ارزهای پایدار، باعث شده تا پلتفرمشان از سه نسخه جداگانه پروتکل USDT پشتیبانی کند USDT-Omni مبتنی بر شبکه بیت کوین،USDT-ERC-20 مبتنی بر اتریوم و توکن جدیدUSDT-TRON.

صرافی های اوکی ایکس و هیوبی که به ترتیب هر کدام در رتبه های ۳ و ۱۵ از نظر حجم مبادلات روزانه قرار دارند و هر دو جزو صرافی های متمرکز هستند، اما، ترون و تدر تاکید کردند که کارآیی و سود USDT-TRON در مبادلاتی است که در صرافی های غیر متمرکز انجام می شود.

میشا لدرمن (Misha Lederman)، مشاور و بنیانگذار پروژه IamDecentralized.org جامعه ترون، در ۲۰ مارس اعلام کرد که پیش بینی می شود USDT-TRON در سه ماهه دوم سال راه اندازی شود. از دیگر پیشرفت های گزارش شده ترون، معرفی گزینه حفظ حریم خصوصی برای تراکنش های بلاک چین TRX و مدیریت حساب و امضای چندگانه سازمانی است.

لدرمن همچنین مدعی است که اکوسیستم سرعت بیت تورنت (Bittorrent) نیز این چنین تنظیم شده تا در این چارچوب زمانی راه اندازی شود. بیت تورنت برای کاربران امکان دانلود سریع تر تورنت را فراهم می آورد.

همانطور که قبلا گزارش شده، ترون، بیت تورنت خود را برای اولین بار در ماه ژوئیه ۲۰۱۸ مورد تأیید قرار داد و دومین توکن BTT بومی خود را در اوایل سال ۲۰۱۹ راه اندازی کرد که برنامه هایش را برای توسعه پلتفرم توزیع محتوای غیرمتمرکز، قوی تر می ساخت.

در تازه ترین اخبار منتشره تتر عنوان شده که صادرکننده این ارز دیجیتال پس از اینکه کاربران متوجه شدند که این شرکت ادعاهای قبلی خود مبنی بر اینکه این ارز پایدار توسط دلار آمریکا پشیبانی می شود را رد کرده است، با افزایش بررسی های موشکافانه آنها روبرو شده است. پس از اینکه منتقدان عنوان کردند که جایگزین دلار با مقدار توکن های موجود در چرخه مطابقت ندارد، این ارز دیجیتال با مخالفت زیادی روبرو شد. بلومبرگ در ماه دسامبر گذشته اعلام کرد: معتقد است که تتر مقدار مناسبی از ارز فیات جایگزین را در اختیار ندارد و همچنین تا به امروز یک حسابرسی رسمی از سهام این شرکت منتشر نکرده است.