سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

برنامه جاستین سان برای برگزاری ایردراپ ۲۰ میلیون دلاری و اهدای یک خودروی تسلا

جاستین سان (Justin Sun)، بنیانگذار ترون، اعلام کرد که قصد دارد تا یک ایردراپ ۲۰ میلیون دلاری رایگان را برگزار کرده، همچنین یک خودروی تسلا را به یک برنده تصادفی جایزه دهد.

ایردراپ ۲۰ میلیون دلاری جاستین سان

جاستین سان، بنیانگذار ترون که دهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار است، اعلام کرد که قصد دارد یک ایردراپ ۲۰ میلیون دلاری را به صورت رایگان برگزار کند.

جاستین سان پیش از این ایردراپ قصد دارد تا یک خودروی تسلا را به یک برنده تصادفی اهدا کند.

سان طی پستی در توئیتر عنوان کرد که برای جشن گرفتن موفقیت بیت تورنت (BTT) و همکاری بین تتر (USDT) و ترون (TRX)، من در حال برنامه ریزی برای یک ایردراپ ۲۰ میلیون دلاری هستم. خبر خوب این است که این اتفاق در راه است و خبر بد این است که ممکن است بخشش بیشتری در این زمینه داشته باشم! در ابتدا، تا تاریخ ۲۷ مارس من یک برنده را به طور تصادفی برای خودروی تسلا انتخاب می کنم! برای ثبت نام کافی است مرا دنبال کرده و این پست را بازنشر دهید! همین!

ظاهرا، مرحله اول که اهدای خودروی تسلا می باشد در تاریخ ۲۷ مارس به پایان خواهد رسید و کسانی که قصد دارند در این ایردراپ شرکت کنند، باید سان را در توئیتر دنبال کرده و پست او را دوباره انتشار دهند. تا کنون این پست بیش از ۲۹۰۰۰ مرتبه منتشر شده است.

در مورد بخش دوم این نوآوری که شامل ایردراپ ۲۰ میلیون دلاری است، هیچ گونه اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

در واقع این عمل به منظور جشن گرفتن موفقیت توکن بیت تورنت (BTT) و همکاری اخیر بین تتر (USDT) و ترون (TRX) صورت می گیرد. طبق گزارش بیت کوینیست، قرار است که تتر بر روی شبکه بلاک چین ترون معرفی شود.

۲۰ میلیون دلار؟ چرا که نه؟

در حالی که به نظر می رسد ۲۰ میلیون دلار پول بسیار زیادی برای اهدا باشد، از اظهارات جدید جاستین سان چنین به نظر می رسد که مبلغ بسیار بیشتری در کار باشد.

بیت تورنت عرضه اولیه سکه (ICO) را در ماه ژانویه از طریق لانچ پد بایننس ارائه کرد. این عرضه در کمتر از ۱۵ دقیقه به پایان رسید که به واسطه آن ۷٫۲ میلیون دلار توکن بیت تورنت و هر کدام به مبلغ ۰٫۰۰۰۱۲ دلار فروخته شد. در زمان نگارش این مقاله، بیت تورنت به مبلغ ۰٫۰۰۰۷۵ دلار معامله می شود. گفتنی است که میزان ارزش سرمایه گذاری بر روی توکن دیجیتال شش برابر شده است.

همچنین لازم به ذکر است که طبق برنامه تخصیص توکن بیت تورنت، ۲۰ درصد از کل این عرضه توسط بنیاد ترون، ۱۹٫۹ درصد توسط اکوسیستم بیت تورنت و ۱۹ درصد توسط تیم آن نگهداری می شود. مجموع توکن های عرضه شده بیت تورنت ۹۹۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ است. به عبارت دیگر، تقریبا ۵۹۴،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ توکن توسط افرادی مانند جاستین سان نگهداری می شود. با قیمت فعلی توکن، این عرضه تقریبا حدود ۴۴۵,۵۰۰,۰۰۰ دلار می باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location