video thumb

پشتیبانی صرافی کوین‌بیس از ارز دیجیتال استلار لومنز

کوین بیس پرو (Coinbase Pro)، سرویس حرفه‌ای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و ارائه‌دهنده‌ی خدمات کیف پول کوین بیس که در آمریکا واقع شده است، طی پستی در تاریخ ۱۳ مارس اعلام کرد که از ارز دیجیتال استلار لومنز (XLM) پشتیبانی خواهد کرد.

در این پست عنوان شده که کوین بیس پرو در حال حاضر حدود ۱۲ ساعت پیش از دسترسی کامل به خدمات تجاری، سپرده ارز دیجیتال استلار لومنز (XLM) را مورد پذیرش قرار می دهد. کوین بیس خاطرنشان کرد که پس از ایجاد عرضه کافی از ارز دیجیتال استلار لومنز، امکان انجام معامله به صورت جفت ارزهای معاملاتی دلار آمریکا، یورو و بیت کوین (BTC) فراهم خواهد شد.

معامله استلار قبل از دسترسی کامل به خدمات تجاری، که شامل سفارش محدود، سفارش به قیمت بازار، و سفارش توقف می شود از طریق سه مرحله انجام خواهد شد که این مراحل عبارتند از “transfer-only” “post-only” و “limit-only. مرحله اول به کاربران اجازه می دهد تا ارز دیجیتال استلار لومنز را به حساب های کوین بیس پرو انتقال دهند و مرحله دوم این امان را فراهم می آورد تا سفارشات ارسال را محدود کنند، در حالی که مرحله سوم به کاربران اجازه می دهد تا سفارشات محدود را تطبیق دهند.

معامله‌ی استلار در ابتدا برای مشتریان در حوزه اختیارات پشتیبانی شده توسط کوین بیس، به جز ایالت نیویورک در دسترس خواهد بود. ممکن است که کوین بیس بعدها حوزه اختیارات بیشتری را به آن اضافه کند.

در ماه گذشته، کوین بیس پرو پشتیبانی از ارز دیجیتال ریپل (XRP) را به خدمات خود اضافه کرد، و اخیرا نیز از ارز دیجیتال اتریوم، اتریوم کلاسیک (ETC)، توکن بت (BAT) و آلت کوین زدکش پشتیبانی می کند. در گذشته، این توکن ها پیش از پشتیبانی شدن از سوی Coinbase.com و برنامه های اندروید و آی او اس (iOS) آن، به لیست ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده توسط صرافی کوین بیس پرو اضافه شده بودند.

جامعه ارزهای دیجیتال مدت زمان زیادی را برای اضافه شدن ریپل به فهرست ارزهای دیجیتال صرافی کوین بیس انتظار کشیده اند. این ارز دیجیتال به سرعت به اخبار مربوط به قرار گرفتن در لیست آن صرافی کوین بیس واکنش نشان داد، و تبدیل به یکی از بزرگ ترین برندهای آن زمان شد.

با این حال، گزارشی از شرکت تحقیقاتی بلاک چین دیار (Diar) اعلام کرد که ریپل یکی از ملزومات کوین بیس را برای قرار گرفتن در فهرست این پلتفرم نادیده می گیرد. کوین بیس در چارچوب دارایی های دیجیتال خود عنوان می کند که سهام مالکیت سهام که به صورت یک توکن توسط تیم حفظ می شود، یک سهام جزئی است، در حالی که، طبق گفته های دیار، ریپل حدود ۶۰ درصد از عرضه را در حساب تضمینی نگه می دارد و قرار است که با یک برنامه زمانی عرضه شوند.

در زمان نگارش این مقاله، طبق آمار به دست آمده از کوین مارکت کپ، ریپل روزانه در حدود ۳٫۹۴ درصد رشد کرده و در حدود ۰٫۱۰۸ دلار مورد معامله قرار می گیرد.