سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پشتیبانی کیف پول ابرا (Abra) از اتریوم!

طبق بیانیه ای در یک وبلاگ رسمی که در تاریخ ۱۲ مارس منتشر شد، کیف پول دیجیتال و صرافی ابرا (Abra) از اتریوم پشتیبانی خواهد کرد. کاربران در حال حاضر می توانند به طور مستقیم نسبت به دریافت، نگهداری، خرید و فروش اتریوم از کیف پول ابرا اقدام کنند و همچنین از این آلت کوین در جهت سرمایه گذاری بر روی سایر ارزهای دیجیتال و فیات ذکر شده در این کیف پول استفاده کنند. لازم به ذکر است که در حال حاضر بیش از ۳۰ دارایی دیجیتال و ۵۰ ارز فیات در این کیف پول لیست شده است.

این ارزهای دیجیتال شامل توکن شاخص BIT10 لیست شده اخیر است که ده ارز دیجیتال برتر بازار را به لحاظ ارزش بازار رصد می‌کند.

طبق این پست، ابرا تا کنون از اتریوم به عنوان یک «دارایی مصنوعی» پشتیبانی می کرده است. این دارایی مصنوعی یک مکانیزم سرمایه گذاری است که قراردادهای وثیقه ای ارزهای دیجیتال را ایجاد می کند تا کاربران بتوانند در جریان نوسانات قیمت این آلت کوین قرار گیرند، اما خود ارز را نگهداری نکنند.

بیل بارهیت (Bill Barhydt)، مدیرعامل ابرا طی بیانیه ای کوتاه عنوان کرد که پشتیبانی از اتریوم، شرایط را برای ابرا فراهم کرد تا پشتیبانی از توکن های ERC-20 را فراهم کنند که شامل یک مجموعه کامل از ارزهای پایدار یا همان استیبل کوین ها می شوند.

همانطور که قبلا گزارش شده است، بارهیت اخیرا گفته است که حتی اگر سرویس کیف پول ابرا به عنوان یک پلتفرم سرمایه گذاری در نظر گرفته شود، این شرکت همانند بسیاری از شرکت های ارزهای دیجیتال هنوز هم در صدد تصاحب پرداخت های بین المللی مرتبط با ارزهای دیجیتال و خدمات پرداخت در مقیاسی گسترده است.

در ماه گذشته، بارهیت عنوان کرد که معتقد است، شبکه های بلاک چین خصوصی یا مجاز، در نهایت، به ظور فاجعه باری شکست خواهند خورد و آنها را با مفهوم فراموش شده شبکه خارجی (اکسترانت) خصوصی در دهه ۱۹۹۰ مقایسه کرد که همچون این شبکه ها، دسترسی محدودی به مجموعه کاربران مجاز داشت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location