سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پیش بینی تحلیلگر بارکلیز از افزایش درآمد فیس بوک با ایجاد ارز دیجیتال جدید!

طبق گزارش CNBC در تاریخ ۱۱ مارس، اگر ارز دیجیتال فیس بوک راه اندازی شود، می تواند تا سال ۲۰۲۱ به میزان ۱۹ میلیارد دلار به درآمد این شرکت اضافه کند.

راسل سندلر (Ross Sandler)، تحلیلگر اینترنتی بارکلیز طی یادداشتی عنوان کرد که این ارز دیجیتال می تواند یک روش کسب درآمد جدید برای فیس بوک فراهم کند و باعث شود قیمت سهام آن که به خاطر رسوایی های سال گذشته دچار رکود شده بود، دوباره رشد پیدا کند.

راسل سندلر، تحلیلگر اینترنتی بارکلیز (Barclays) خاطر نشان کرد که این ارز دیجیتال می‌تواند روش کسب درآمد جدیدی برای فیسبوک باشد و باعث شود قیمت سهام این شرکت که به خاطر رسوایی های سال گذشته افت پیدا کرده بود، مجددا رشد یابد.

ساندلر در پیش بینی خود اشاره کرد که درآمد حاصل از ارزهای دیجیتال چیزی است که این شرکت در شرایط فعلی به آن نیاز دارد. وی تأکید کرد که هر گونه روش کسب درآمد بدون تبلیغات توسط سهامداران فیس بوک به خوبی پذیرفته خواهد شد. سندلر گفت که تخمین وی برای درآمد حاصل از ارز جدید، ۳ میلیارد دلار است.

این تحلیلگر بارکلیز، پروژه پرداخت اصلی پرداخت فیس بوک را به یاد آورد که مشابه ارزهای دیجیتال امروزی بود. پروژه Facebook credits که توسط شرکت منلو پارک (Menlo Park) واقع در کالیفرنیا در سال ۲۰۱۰ توسعه یافت، یک ارز مجازی را ارائه داد که به کاربران اجازه می داد تا با استفاده از ارزهای داخلی اعتبارات را پیش خرید کرده و سپس از آنها برای پرداخت های درون برنامه ای استفاده کنند.

سندلر افزود که فیس بوک ضربه هزینه های تبادل بین ارزهای فیات را تحمل خواهد کرد و ارز دیجیتال آنها می تواند منجر به سودآوری برای این شرکت شود.

ساندلر اظهار داشت که اولین نسخه ارز دیجیتال فیس بوک ممکن است یک ارز تک منظوره برای پرداخت های ناچیز و انتقال پول همتا به همتا باشد که بسیار مشابه پروژه Facebook credits در سال ۲۰۱۰ می باشد.

ساندلر همچنین به ارزیابی این پروژه پرداخت و خاطرنشان کرد که این پروژه بسیار بزرگتر از پروژه قبلی فیس بوک است. این تحلیلگر به داوید مارکوس (David Marcus)، رئیس تیم ارز دیجیتال و بلاک چین فیس بوک اشاره کرد که رئیس پیشین اپراتور پرداخت پی پال بود. سندلر همچنین یادآور شد که فیس بوک به تازگی تعدادی از کارکنان استارت آپ چین اسپیس (Chainspace) را به استخدام خود در آورده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ در خصوص توسعه ارز دیجیتال فیس بوک در دسامبر سال ۲۰۱۸، نیویورک تایمز یک مقاله دیگر نیز منتشر کرد که ادعا می کند این غول رسانه های اجتماعی امیدوار است تا با پروژه محرمانه ارز دیجیتال خود در حیطه ای که بیت کوین در آن شکست خورد، پیروز شود. طبق مقاله نیویورک تایمز، ۵۰ کارمند جدید در حال فعالیت بر روی یک ارز پایدار یا همان استیبل کوین هستند که می تواند سه برنامه واتش اپ، پیام رسان فیس بوک و اینستاگرام را که به طور کامل در اخیار فیس بوک هستند، ادغام کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location