سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ارائه لایحه ضرورت احراز هویت برای خریداران ارزهای دیجیتال توسط ایالت تگزاس!

با توجه به پورتال رسمی قوه مقننه ایالت تگزاس، لایحه ضرورت احراز هویت کاربران به هنگام استفاده از ارزهای دیجیتال خود در تاریخ ۸ مارس به ثبت رسیده است.

متن این لایحه شامل تعاریف ارزهای دیجیتال، کیف پول های دیجیتال، دفتر کل توزیع شده و ارزهای دیجیتال تائید هویت شده (VIDC) می شود. مورد آخر یعنی VIDC نوعی پول دیجیتال است که اجازه می‌دهد هویت صحیح فرستندگان و گیرندگان پیش از آن که کسی به کیف پول دیجیتال شخص دیگری دسترسی پیدا کند، شناسایی شود.

در این لایحه پیشنهادی، قبل از پذیرش پرداخت با ارز دیجیتال، فرد باید هویت شخص پرداخت کننده را تائید کند، مگر اینکه از VIDC استفاده کرده باشد. علاوه بر این، در مقررات پیشنهادی عنوان شده است که:

“این دولت ممکن نیست از یک ارز دیجیتال که تائید هویت نشده استفاده کند.”

همچنین، در این لایحه عنوان شده است که اداره‌ی امور بانکداری تگزاس، کمیسیون اتحادیه اعتباری، اداره کل امنیت عمومی تگزاس و هیئت‌مدیره‌ اوراق بهادار دولتی، برای پشتیبانی از استفاده از VIDCها، با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

چنین تشویقی به عنوان ابزاری برای متمایز کردن VIDC ها از سایر ارزهای دیجیتال، آموزش اجرای قانون و ترویج استفاده از VIDC محسوب می شود.

این لایحه همچنین چگونگی اجرای این دستورالعمل ها را مشخص می کند و اشاره می کند که سازمان های ذیربط باید قوانینی را برای اجرای این دستورالعمل ها اتخاذ کنند.

اخیرا کمیته دومای روسیه در رابطه با بازارهای مالی اعلام کرده است که فرآیند شناسایی اجباری را برای کاربران دارایی های دیجیتال مد نظر خود قرار می دهند.

همانطور که کوین تلگراف در ماه فوریه گزارش داد، قانون گذار اوراق بهادار دولتی تگزاس در مجموع ۱۶ حکم برای سرمایه گذاری های مشکوک به کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال را در سال ۲۰۱۸ صادر کرده است.

همچنین در ماه فوریه، رگولاتور اوراق بهادار دولتی تگزاس اعلام کرد که این قرارداد را با چهار شرکت فعال در زمینه ارزهای دیجیتال که به فروش اوراق بهادار ثبت نشده متهم بودند، به توافق رسیدند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location