video thumb

مدیرعامل بایننس از ایجاد صرافی جدید در آرژانتین خبر داد!

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال بایننس چند روز پیش طی پستی در توئیتر خود به ایجاد صرافی جدید ارز فیات به ارز دیجیتال در آرژانتین اشاره کرد.

این توئیت در پاسخ به مقاله منتشر شده توسط وبسایت خبری کوین اسپایس (CoinSpice) بود. مقاله مورد بحث به توافق دولت آرژانتین با آزمایشگاه های بایننس (Binance Labs) پرداخت. به موجب این توافق، دولت آرژانتین بر روی پروژه های بلاک چینی که توسط این صرافی حمایت می‌شود، سرمایه گذاری خواهد کرد.

ظاهرا در کامنت ژائو این طور بیان شده که بایننس قصد دارد تا یک صرافی ارز فیات به ارز دیجیتال را در آرژانتین ایجاد کند. متن دقیق توئیت به شرح ذیل است:

حدس بزنید صرافی جدید ارز فیات به ارز دیجیتال ما کجا خواهد بود؟

بر اساس گزارش کوین تلگراف در ماه ژانویه و گزارش هایی مبنی بر برنامه ریزی بایننس برای راه اندازی صرافی ارز فیات به ارز دیجیتال در هشت کشور دیگر که یکی از آنها آرژانتین است، سخنگوی این صرافی از تأیید محل ۶ صرافی دیگر به جز سنگاپور و مالت اجتناب کرد.

همچنین در ماه ژانویه، این صرافی پشتیبانی از خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از کارت های اعتباری با همکاری پردازشگر پرداخت سیمپلکس (Simplex) را به خدمات خود اضافه کرده است.

اخیرا نیز این صرافی و شبکه اجتماعی سرمایه گذاران و معامله کنندگان eToro، خدمات معاملاتی ارز دیجیتال خود در ایالات متحده را آغاز کردند.

صرافی بایننس که طبق گزارشات منشر شده، بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد، در ۳۲ ایالت و منطقه آمریکا، تسهیل معاملات برای ۱۳ دارایی دیجیتال و عرضه کیف پول چند امضایی را آغاز خواهد کرد.