video thumb

گسترش خدمات مرورگر اپرا برای کاربران iOS !

بر اساس اطلاعیه رسمی منتشر شده در روز سه شنبه ۵ مارس، نسخه جدید اپرا، نرم افزار “اپرا تاچ” را به کاربران سیستم عامل iOS ارائه می دهد. اپرا تاچ، یک مرورگر وب نسل سوم است که دارای یک کیف پول ارزهای دیجیتال می باشد و این کیف پول از اتریوم و تراکنش های برنامه های غیر متمرکز (DApps) پشیبانی می کند.

همچنین لازم به ذکر است که در ماه دسامبر سال گذشته، Opera مرورگر وب نسل سوم خود را که دارای یک کیف پول ارزهای دیجیتال بود برای کاربران اندروید راه اندازی کرد و حالا در نتیجه موفقیت آمیز بودن این اقدام، اپرا تصمیم گرفته تا خدمات خود را به کاربران iOS نیز ارائه دهد.

اگر چه تاریخ عرضه اپرا تاچ برای iOS اعلام نشده است، اما طبق اطلاعیه رسمی منتشر شده، کاربران می توانند برای از طریق سایت، ثبت نام کرده و برای تست برنامه اقدام کنند.

در تاریخ ۶ فوریه، Opera سرویس جدیدی را به وجود آورد که به کاربران سوئدی، نروژی و دانمارکی اجازه می داد تا از طریق نسخه اندرویدی Opera تاچ، اتریوم خریداری کنند. این سرویس جدید از طریق همکاری بین اپرا و شرکت کارگزاری سیفلو (Safello) راه اندازی شد. با توجه به گزارش اپرا، سیفلو در سازمان حسابرسی مالی سوئد ثبت شده است.

در ماه جولای سال ۲۰۱۸، Opera افزودن یک کیف پول درون برنامه ای را به مرورگر خود اعلام کرد. چارلز هامل (Charles Hamel)، مدیر محصول Opera نیز عنوان کرد که “اپرا” اولین مرورگر بزرگی است که پا به عرصه وب نسل سوم می گذارد.