سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

دستور پوتین مبنی بر تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال

بر اساس یک سند منتشر شده در وب سایت رسمی رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین دستور داده است تا دولت روسیه مقرراتی را برای صنعت دارایی های دیجیتال تا تاریخ ۱ جولای تصویب کند. این اقدام به پذیرش ارزهای دیجیتال در روسیه کمک خواهد کرد.

رئیس جمهور روسیه، مهلت دیگری برای دولت تعیین کرده است تا مطابق با دستورالعمل شورای فدرال، مقرراتی را برای صنعت دارایی های دیجیتال تصویب کند.

این دستورالعمل به شرح ذیل است:

“دستورالعمل شورای فدرال با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال، شامل تنظیم حقوق مدنی برای انجام تراکنش ها در قالب الکترونیکی و همچنین تنظیم دارایی های مالی دیجیتال و جذب منابع مالی با استفاده از فناوری های دیجیتال می باشد.”

طبق گزارش کوین تلگراف:

“این مقرات همچنین باید دارای یک چارچوب قانونی برای دارایی های مالی دیجیتال و همچنین جذب منابع مالی بیشتری بر اساس فناوری های دیجیتال باشد.”

این دستورالعمل اخیر منعکس کننده بیانیه پوتین در سال گذشته است که وی در آن به کرملین دستور داد تا مقررات مربوط به معاملات ارزهای دیجیتال، عرضه اولیه سکه(ICO) و استخراج یا ماینینگ ارزهای دیجیتال را تا ماه جولای سال ۲۰۱۸ تنظیم کنند.

روسیه و پذیرش ارزهای دیجیتال

روسیه در حال حاضر به تنظیم قوانین مرتبط با ارزهای دیجیتال مشغول است. چنانکه در ماه گذشته، گزارش شد که روسیه با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در بیت کوین تحریم های آمریکا را نادیده گرفته است. این خبر به نقل از یک اقتصاددان روسی که با کاخ کرملین در ارتباط بوده، منتشر شده است.

گفته می شود که با جایگزینی ذخایر دلار آمریکا، سرمایه گذاری روسیه بر روی ارزهای دیجیتال، اثرات منفی تحریم های آمریکا را کاهش خواهد داد.

همچنین، در سال ۲۰۱۸، انجمن بلاک‌چین و صنعت ارزهای دیجیتال در روسیه عنوان کرد که قصد دارد به منظور تسهیل مبادلات مالی و تجاری به همکاری با ایران بپردازد. در همین راستا، ایران و روسیه در مورد استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین به عنوان وسیله ای برای دور زدن تحریم های بین المللی باهم به گفتگو پرداختند. به گزارش خبرگزاری روسی RBC، هر دو کشور به دنبال راه هایی برای جایگزینی سیستم پرداخت بین بانکی سوئیفت و جلوگیری از انجام معاملات با دلار آمریکا هستند.

همچنین در سال ۲۰۱۸، مطالعات انجام شده توسط FatCats Market نشان دهنده پذیرش عمومی ارزهای دیجیتال در میان مردم روسیه بود. این مطالعات نشان می داد که ارزهای دیجیتال مهم ترین منبع درآمد برای ۱۲٪ از کل جمعیت این کشور می باشد.

شما چگونه فکر می کنید؟ آیا روسیه ارزهای دیجیتال را صرفا به دلیل دور زدن تحریم های آمریکا پذیرفته است؟ آیا شما اعتقاد دارید که ارزهای دیجیتال اقتصاد روسیه را بهتر می کند؟

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location