سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تتر به دنبال راه اندازی نسخه جدید USDT در بستر بلاک چین تتر !

تتر به دنبال آماده سازی استیبل کوین یا ارز دیجیتال با ثبات بحث برانگیز خود به عنوان یک توکن بومی در بستر بلاک چین ترون است. در همین زمینه، هر دو شرکت روز دوشنبه اعلام کردند که تتر در حال همکاری با بنیاد ترون است تا استیبل کوین وابسته به دلار یو اس دی تی (USDT) را به عنوان یک توکن با استاندارد TRC-20 راه‌اندازی کند. گفتنی است که TRC-20 یک استاندارد فنی است که توسط بلاک چین ترون برای پیاده سازی توکن ها، مشابه استاندارد ERC-20 که در شبکه اتریوم تعریف شده، مورد استفاده قرار می گیرد.

هر دو شرکت اعلام کردند که با افزوده شدن یک توکن با ثبات در شبکه ترون، کاربران به راحتی می توانند با برنامه های غیر متمرکز (dapps) و پروتکل های مبتنی بر بلاک چین ترون، به راحتی تراکنش های خود را انجام دهند. به ویژه، آنها امیدوارند تا با انجام این کار نقدینگی مبادلات غیر متمرکز را بهبود بخشیده و ترون را با فراهم کردن یک استیبل کوین برای سرمایه گذاران نهادی قابل دسترس تر سازند.

تتر در حال حاضر به عنوان یک استیبل کوین بر روی بلاک چین های بیت کوین و اتریوم وجود دارد.

ژن لوئیس ون در ولد (Jean Louis van der Velde)، مدیر عامل شرکت تتر در بیانیه ای از این مشارکت قدردانی کرد و گفت:

این ادغام، همانطور که نیازها و خواسته های جامعه دارایی های دیجیتال در نظر داریم، تعهد ما را به پیشبرد نوآوری در فضای ارزهای دیجیتال نشان می دهد.

انتظار می رود که نسخه جدید USDT در طول سه ماهه آینده راه اندازی شود.

با توجه به CoinMarketCap، تتر محبوب ترین استیبل کوین در جهان است که از نظر ارزش بازار در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر قرار می گیرد. با این حال، سوالاتی در مورد این که آیا این ارز دیجیتال واقعا به نسبت ۱ به ۱ توسط دلار آمریکا پشتیبانی می شود یا خیر، وجود داشته است.

در حالی که این شرکت وعده داده است که یک حسابرس استخدام کند تا دارایی هایش را بررسی کند، اما با وجود پایان یافتن همکاریش با شرکت حسابرسی فریدمن ال ال پی (Friedman LLP) در ماه ژانویه گذشته هنوز اقدامی در این زمینه انجام داده است.

بانک و موسسه اعتباری دلتک (Deltec) که در باهاما واقع شده و خدمات بانکداری به شرکت تتر ارائه می دهد، نامه ای منتشر کرد که نشان می دهد تتر دارای یک حساب کاربری بوده که دارای موجودی ۱٫۸ میلیاردی بوده است. گفتنی است که مجموع توکن های تتر در حال حاضر به بیش از ۲ میلیارد دلار رسیده است.

درباره این مسئله که آیا ترون درباره این سوالات نگرانی دارد یا خیر، یکی از نمایندگان آن در گفتگو با کوین دسک به گزارشی که توسط بلومبرگ منتشر شده بود، رجوع کرد که در آن به تعداد کل توکن های در گردش USDT برای یک دوره ۴ ماهه اشاره داشت.

جاستین سان، مدیرعامل شرکت ترون در اطلاعیه ای اعلام کرد که همکاری با تتر برای ایجاد توکن TRC-20 یو اس دی تی (USDT) پایداری و اطمینانی باور نکردنی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

وی افزود که این کاربران قادر خواهند بود تا به راحتی در ازای توکن های تتر خود، دلار آمریکا دریافت کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location