video thumb

مواجهه بیت کوین و آلت کوین ها با موانع قابل عبور!

پس از یک جهش، قیمت بیت کوین در محدوده بالای ۳،۸۰۰ دلار قرار گرفته است. چند نشانه مثبت در روند نمودار این ارز وجود دارد، اما بیت کوین باید سطوح مقاومت ۳،۸۵۰ دلار و ۳،۸۸۰ دلار را برای به دست آوردن روند صعودی در کوتاه مدت بشکند. به همین ترتیب، قیمت اتریوم نیز سطح حمایت ۱۳۵ دلار را حفظ کرده و باید سطوح مقاومت ۱۳۸ دلار و ۱۴۰ دلار را بشکند. از سوی دیگر، قیمت ریپل بیش از ۳ درصد افزایش داشته و توانسته است سطوح مقاومت ۰٫۳۱۵ دلار و ۰٫۳۱۶ دلار را بشکند.

بازار کلی سرمایه
منبع: coinmarkertcap.com

قیمت بیت کوین

حرکت های مثبت در قیمت بیت کوین بالاتر از سطوح پشتیبانی ۳۷۸۰ دلار و ۳۸۰۰ دلار وجود داشت. در حال حاضر بیت کوین با یک زاویه صعودی کم در حال جلو رفتن است. اما برای ثبت یک روند صعودی مناسب این ارز باید سطح مقاومت ۳،۸۵۰ دلار را بشکند. مقاومت کلیدی بعدی در حدود سطوح ۳،۸۸۰ دلار و ۳،۹۰۰ دلار قرار دارد.

از سوی دیگر، اگر خریداران نتوانند سطوح مقاومت عنوان شده را بشکنند، قیمت می تواند تا سطح حمایت ۳،۸۰۰ دلار کاهش یابد. سطح حمایت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۳،۷۵۰ دلار قرار دارد که در صورت سقوط تا این سطح، قیمت بیت کوین می تواند به سطح حمایت ۳،۶۸۰ دلار دست یابد.

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم بعد از یک کاهش شدید تا نزدیک سطح ۱۳۰ دلار، دوباره افزایش یافت. قیمت این ارز در حال حاضر بالاتر از سطح حمایت ۱۳۵ دلار قرار دارد و به نظر می رسد که می تواند به زودی سطوح مقاومت ۱۳۸ دلار و ۱۴۰ دلار را بشکند.

اگر خریداران بتوانند سطح ۱۴۰ دلار را بشکنند، قیمت اتریوم می تواند تا بالاتر از سطح ۱۴۵ دلار افزایش پیدا کند. در صورت نزولی شدن وعبور قیمت اتریوم از سطح حمایت ۱۳۵ دلار، ممکن است قیمت اتریوم تا سطح ۱۳۲ دلار افزایش یابد.

قیمت بیت کوین کش، ایوس و ریپل

قیمت بیت کوین کش تلاش می کند که در بالاتر از سطح حمایت ۱۳۰ دلار قرار بگیرد. اگر روند قیمت نزولی بوده و در زیر سطح ۱۳۰ دلار باشد، قیمت بیت کوین کش می تواند تا سطح حمایت ۱۲۵ دلار کاهش پیدا کند. در مقابل، سطح مقاومت اصلی قیمت این ارز در سطح ۱۳۴ دلار تا ۱۳۵ دلار قرار دارد.

ایوس، سطح حمایت ۳٫۵۰ دلار را تکرار کرد و در حال حاضر در این محدوده مورد معامله قرار می گیرد. در صورت صعود، مقاومت اولیه در ۳٫۶۰ دلار و ۳٫۶۵ دلار قرار دارد. حمایت کلیدی برای ایوس، ۳٫۵۰ دلار و ۳٫۴۲ دلار است.

قیمت ريپل، بالاتر از سطح حمايت قوی ۰٫۳۱۰ دلار است و اخیرا با بالاتر از ۰٫۳۱۰ دلار مبادله می شود. ریپل توانست سطوح مقاومت ۰٫۳۱۵ دلار و ۰٫۳۱۶ دلار را بشکند. و گفتنی است که مقاومت کلیدی بعدی این ارز در ۰٫۳۲۰ دلار و ۰٫۳۲۲ دلار قرار دارد.

بازار سایر آلت کوین ها

در چند ساعت گذشته، قیمت تعداد کمی از آلت کوین ها با روند صعودی روبرو بوده است، که این آلت کوین ها عبارتند از: ای بی بی سی کوین (ABBC)، هوبی توکن (HT)، استیم (STEEM)، بایننس کوین (BNB)، آیکان (ICX) و تتا (THETA).

از میان این آلت کوین ها ، ای بی بی سی کوین (ABBC) حدود ۴۵ درصد افزایش قیمت داشته و بایننس کوین (BNB) حدود ۱۱ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده اند.

قیمت فعلی بیت کوین روند صعودی کمی دارد. اما در حال حاضر، بالاتر از سطح حمایت ۳۸۰۰ دلار قرار دارد و تنها در صورت قرار گرفتن در بالاتر از سطح مقاومت ۳،۹۰۰ دلار، می توان یک روند صعودی را برای خریداران بیت کوین و آلت کوین ها مشاهده کرد.