سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

فیس‌بوک به دنبال عرضه ارز دیجیتال در نیمه اول سال ۲۰۱۹ !

فیس بوک در حال مذاکره با چند صرافی است تا ارز دیجیتال خود را عرضه کند. طبق مقاله ای که روز پنجشنبه، ۲۸ فوریه در مجله نیویورک تایمز به انتشار رسید، فیس بوک برای عرضه ارز دیجیتال خود درحال مذاکره با چند صرافی است. همچنین، این مجله گزارش داد که سیگنال و تلگرام نیز در حال برنامه‌ریزی هستند تا طی ۱۲ ماه آینده توکن خود را ثبت کنند.

طبق گزارش مجله نیویورک تایمز، چهار نفری که در جریان مذاکرات فیس بوک قرار دارند، این اطلاعات را داده اند. همچنین آنها عنوان کرده اند که فیس بوک به صرافی ها اعلام کرده که انتظار دارد تا در نیمه اول سال ۲۰۱۹ یک محصول تولید کند.

پروژه فیس بوک، که قبلا توسط خبرگزاری بلومبرگ به عنوان یک ارز پایدار (استیبل کوین) برای سرویس پیام رسان واتس اپ (WhatsApp) گزارش شده بود، مهم ترین چیزی است که در این زمینه آشکار شده است. گفتنی است که این غول رسانه های اجتماعی دارای ۲٫۵ میلیارد کاربر جهانی است.

یک منابع ناشناس در گفتگو با کوین دسک (CoinDesk) تائید کرد که با توجه به جلسات قبلی که در دفتر نیویورک در منلو پارک (Menlo Park) برگزار شده، این شرکت در حال کار بر روی یک استیبل کوین می باشد.

لازم به ذکر است که فیس بوک در ماه های اخیر، با استخدام افراد با استعداد، تیم بلاک چین خود را توسعه داده است. و در حال حاضر این شرکت در تلاش است تا نزدیک به ۲۰ موقعیت شغلی مرتبط با بلاک چین خود را با افراد حرفه ای پر کند. طبق گزارش مجله تایمز، بیش از ۵۰ مهندس فیس بوک برای پروژه بلاک چین این شرکت اختصاص یافته اند.

این گزارش با استناد به گزارش های قبلی در رابطه با ادغام سرویس های پیام رسان فیس بوک، واتس اپ و اینستاگرام توسط این شرکت، احتمال ارائه پروژه مذکور را افزایش می دهد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location