video thumb

گلکسی S10 سامسونگ از COSMEE و دیگر پروژه‌های ارز دیجیتال حمایت می‌کند

این روزها درباره این موضوع بسیار شنیده‌ایم که یکی از بزرگترین برند‌های تلفن همراه جهان در محصول جدیدش از ارزهای دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد. گلکسی S10 دارای کیف پول برای بیت‌کوین، اتریوم و دو آلت کوین دیگر است.

پشتیبانی گلکسی S10 از کریپتو

سامسونگ به طور رسمی از ویژگی جدید این گوشی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی کرد.

پروژه‌های مختلف مرتبط با ارزهای دیجیتال به عنوان یک استاندارد در این دستگاه تعریف شده است. سامسونگ، COSMEE که یک شبکه اجتماعی زیبایی مبتنی بر بلاک چین است را به عنوان اولین اپلیکیشن غیرمتمرکز شریک خود در این پروژه معرفی می‌کند

COSMEE

این سرویس توسط بلاک چین Cosmochain ارائه می‌شود و یک اپلیکیشن غیرمتمرکز شناخته شده در کره برای به اشتراک‌گذاری محتوای مرتبط با زیبایی به شمار می‌آید. کاربران می‌توانند توکن‌های COSM را با آپلودکردن محتوای مرتبط با زیبایی بدست آورند. این پاداش‌ها بر اساس رتبه‌ای که دیگران به محتوای مربوطه می‌دهند تعیین می‌شود.

گلکسی S10

کیف پول ارز دیجیتال Enjin

این غول تکنولوژی همچنین از Enjin نیز در سری گوشی‌های Galaxy S10 خود پشتیبانی می‌کند. Enjin یک کیف پول ارزهای دیجیتال کره‌ای به شمار می‌آید که به طور پیش‌فرض در این گوشی نصب شده است. این کیف پول قابلیت ارسال و دریافت پول را بر اساس استاندارد ERC-20 داشته و دارایی بازی‌های کریپتو را بر اساس ERC-1155 ارسال و دریافت کند.

گلکسی S10

سامسونگ ابتدا از گلکسی S10 و گلکسی UNPACKED 2019 در رویداد سانفرانسیسکو رونمایی کرد. هم اینک این شرکت از گلکسی Keystore رونمایی کرد که سپرده‌گذاری امن ارزهای دیجیتال را محیا می‌کند. تا به امروز این شرکت به این نکته اشاره نکرده که این اپلیکیشن‌های غیر متمرکز چه ارزهای دیجیتال خاصی را پشتیبانی می‌کنند. سامسونگ به طور فعالانه با بسیاری از پروژه‌های ارز دیجیتال در تعامل است و این بدان معناست که این شرکت به دنبال پلتفرمی است که بتواند انواع گوناگونی از سرویس‌های کریپتو را پشتیبانی کند.