video thumb

هارد فورک ارز دیجیتال ترون TRON به زودی از راه می‌رسد

لیست عناوین این مطلب

مدیرعامل شرکت ترون Justin Sun اعلام کرد که پلتفرمش این هفته شاهد چند ارتقا خواهد بود. هارد فورک ترون در روز ۲۸ فوریه رونمایی می‌شود و ۴ ویژگی جدید به آن اضافه خواهد شد.

Justin Sun ترون از نسخه ارتقا یافته ۳٫۵ هارد فورک خود در تاریخ ۲۸/۲ رونمایی خواهد کرد. ویژگی‌های جدید: ۱٫ امضای چندگانه و مدیریت اکانت ۲٫ تطبیق بی درنگ انرژی پویا با عملکرد شبکه ۳٫ افزایش ۵۰ درصدی عملکرد و تحقیقات کاربردی ۴٫ امنیت بیشتر ماشین مجازی به عنوان سرور رویدادهای اپلیکیشن‌های غیر متمرکز. بزن بریم!

هارد فورک ترون

ترون امیدوار است که مجموعه ارتقاهای کنونی، تقاضاها را از سوی کاربران سازمانی افزایش دهد و تمایل رو به رشدی را در فضای ارزهای دیجیتال کسب کند. ۳٫۵ Odyssey شامل ویژگی‌های جدیدی از جمله مدیریت اکانت و امضای چندگانه است که امنیت معاملات بلاک چین را افزایش می‌دهد. ارتقای دومی بر روی سیستم مدیریت انرژی دینامیک متمرکز است که با هدف بهبود عملکرد بلاک چین ترون معرفی می‌شود.
بسیاری از سیستم‌های اثبات کار مانند بیت کوین انرژی بسیاری مصرف می‌کنند و ترون به دنبال ساده‌تر کردن عملکرد شبکه برای جلوگیری از این مشکل است.
ارتقای جدید بر روی عملکرد شبکه ترون متمرکز خواهد بود. Odyssey 3.5 به دنبال بهبود عملکرد شبکه تا ۵۰ درصد است. ترون از زمان پیدایش نسبت به بسیاری از رقیبانش از نظر سرعت معامله بهتر عمل کرده است. با این حال، توئیت مدیرعامل به شدت مبهم بوده و تقریبا هیچ اطلاعات بیشتری را از این ارتقا ارائه نکرده است. حتی اکانت رسمی توئیتر ترون نیز اخبار جدیدی را در این رابطه منتشر نکرده است.
در نهایت، ماشین مجازی ترون ارتقا خواهد یافت. موسس این شرکت گفت که امنیت این سیستم افزایش خواهد یافت اما هیچ جزئیات جدیدی را در این رابطه ارائه نکرد. هنوز معلوم نیست که آیا گزارش کاملی از این ارتقا پیش از فعال کردن این هارد فورک ارائه داده خواهد شد یا خیر.

تحرکات TRX

ارز دیجیتال TRX نهمین ارزدیجیتال بزرگ دنیا است. قیمت این ارز دیجیتال حدود ۰٫۰۲۴ دلار بوده و در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱٫۵۷% رشد داشته است. تأثیری از اخبار ارتقای ترون بر روی قیمت آن دیده نمی‌شود. آیا علاقه‌مندان به ترون تا زمانی که اطلاعات کاملتری را پیش از هر اقدامی درباره هارد فورک دریافت کنند صبر خواهند کرد؟