سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چرا معامله گران ارزهای دیجیتال استراتژی های دیگران را کپی می کنند؟

تسلط بر تکنیک ها و استراتژی های تجاری علی الخصوص در حوزه ارزهای دیجیتال همواره با خطرات زیادی روبرو می باشد، به ویژه زمانی که یک معامله گر، کم تجربه یا بی تجربه باشد. پیگیری و تجزیه و تحلیل اخبار، بررسی روند بازار و همچنین استفاده از ابزارهای پیشرفته نموداری و پیگیری جریان بازار می تواند برای تازه واردین خسته کننده بوده و به عنوان یک عامل ایجاد فشار برای آنها عمل کند. از سوی دیگر، تجارت اجتماعی، رویکرد ساده تری را برای آنها فراهم می کند و کاربران مبتدی را قادر می سازد تا معاملاتی را شروع کنند که برای آنها سود به همراه داشته باشد و به این ترتیب آنها می توانند از همان روز اول کسب درآمد داشته باشند.

اساس تجارت اجتماعی با کپی از سایر کاربران شروع می شود. کاربران می توانند بدون داشتن هیچ گونه تجربه تجاری، استراتژی های تجاری دیگران را کپی کرده و از دانش و تخصص آنها بهره مند شوند.

چرا هنگام کپی کردن از استراتژی های تجاری دیگران مراقب هستید؟

در میان ویژگی های برجسته ای که در تجارت اجتماعی وجود دارد، ویژگی تجارت کپی، بهترین نتیجه را به نسبت تلاشی که می کنید، فراهم می کند. تجارت كپي (Copy trading)، معامله گران حرفه اي و افراد تازه كار را قادر مي سازد تا بتوانند از تجارب اثبات شده معامله گران خبره و ماهر در معاملات خود بهره مند شوند. نتایج این ویژگی دو دسته است: اول اینکه، نداشتن تجربه کافی مانع از ورود افراد بی تجربه به این حیطه نشده و آنها نیز می توانند با انجام معاملات خوب سرمایه اولیه خود را افزایش دهند.. دوم اینکه، این نوع تجارت، سریع ترین راه برای ایجاد استراتژی تجاری شخصی افراد است، بدون اینکه سرمایه زیادی را در این راه از دست بدهند. گفته می شود که تجارت کپی، یکی از مهم‌ترین مزایای تجارت اجتماعی به شمار می رود، چرا که به معامله گران اجازه می دهد تا سهام معاملاتی خود را به نحو بهتری مدیریت کنند.

با این وجود، علیرغم اینکه گفته شد که تجارت کپی یک کار ساده است اما، ممکن است تا حدودی نیز پیچیده به نظر برسد به ویژه هنگامی که قرار است با انجام کپی، پاداش حاصل شود.

آیا به دست آوردن پاداش هنگام تجارت سهام، آسان است؟

برای مثال، NAGA Trader، پلتفرم تجارت اجتماعی آلمانی، ساختار دریافت پاداش خود را برای کاربرانی که استراتژی معاملاتی آنها توسط دیگران کپی می شود، بروزرسانی کرده است. هدف از این بروزرسانی این است که همه چیز را برای کل جامعه تجاری شفاف تر و سودمند سازد. NAGA Trader، به تازگی یک سیستم کپی ارتقاء یافته را معرفی کرده که نیاز معامله گران را برای داشتن یک طرح تجاری مناسب و کارآمد برطرف می کند.

با توجه به ساختار معاملاتی تجارت کپی NAGA Trader، هم اکنون یک معامله گر برای انجام یک کپی از یک تجارت مبلغ ۰٫۶۰ یورو دریافت خواهد کرد.
در حالی که یورو، دلار آمریکا و پاداش های پوند استرلینگ می توانند برای حساب های تجاری فیات حاصل شوند، کاربران، همچنین با ایجاد یک حساب معاملاتی NGC، می توانند از طریق تجارت سهام، ارز دیجیتال نیز به دست آوردند.

برای واجد شرایط بودن در این طرح، معامله گران این پلتفرم باید یک سری از شرایط را رعایت کنند. گفتنی است، پاداش تنها در صورت انجام معاملات با پول واقعی که حداقل ۵ دقیقه قبل از بسته شدن باز می شوند، به دست می آید.

این ساختار پاداش، امکان دریافت سود اضافی از طریق تجارت سهام، ارزهای دیجیتال یا فارکس را نیز فراهم می کند. از این طریق، کپی کننده ها نسبت به تجارت موفقیت آمیز بینش مثبتی پیدا می کنند، از سوی دیگر، کسانی که معاملاتشان کپی شده نیز از طریق معاملات خود سود بیشتری به دست می آورند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location