سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

برگزاری اجلاس بلاک چین Hybrid سال ۲۰۱۹ در هنگ کنگ!

هفته بلاک چین هنگ کنگ نزدیک است و اجلاس Hybrid در نظر دارد تا این رویداد سالانه را امسال در چین برگزار کند. سال گذشته، رویداد آموزش‌محور بلاک چین در بانکوک تایلند برگزار شد و سال ۲۰۱۷ نیز در استودی سیتی ماکائو برگزار شد. اجلاس Hybrid امسال در تاریخ ۷ مارس در نمایشگاه AsiaWorld برگزار می شود.

هفته بلاک چین هنگ کنگ در ۴ مارس شروع می شود و در هشتم فوریه به پایان خواهد رسید. همچنین در روز هفتم فوریه، اجلاس Hybrid آغاز به کار می کند، لازم به ذکر است که در حال حاضر فقط نام ۹ سخنران در این اجلاس عنوان شده است. اجلاس Hybrid یکی از دو کنفرانسی است که در طول هفته بلاک چین هنگ کنگ برگزار می شود.

این رویداد با همکاری توماس لی (Thomas Lee)، موسس و مدیرعامل Fundstrat برگزار می شود. لی در این باره اظهار داشت:

اجلاس Hybrid یکی از رویدادهای سازمان یافته و تولید شده در فضای بلاک چین است که نه فقط در سطح آسیا بلکه در سطح کل دنیاست. دانش و ایده های باور نکردنی که در یک سطح جهانی به اشتراک گذاشته می شود، عده ای را مجبور به حضور در این کنفرانس می کند.

گفتنی است؛ شخص دیگری که در اجلاس سال ۲۰۱۹ سخنرانی خواهد کرد، چارلز هاسكينسون (Charles Hoskinson) می باشد، هاسکینسون به خوبی در جامعه بلاک چین شناخته شده است. وی یکی از بنیانگذاران اصلی اتریوم بوده و در حال حاضر مدیرعاملIOHK می باشد. IOHK یک شرکت فناوری است که متعهد شده تا با استفاده از نوآوری های همتا به همتا به سه میلیارد نفر از مردمی که از آنها استفاده نمی کنند، خدمات مالی ارائه دهد. در حال حاضر IOHK بر روی اتریوم کلاسیک و کاردانو فعالیت می کند.

اجلاس Hybrid در سال ۲۰۱۹ به دنبال آموزش فناوری بلاک چین به هزاران نفر می باشد و مبتدیان و متخصصان را نیز شامل می شود. در حال حاضر، هفته بلاک چین هنگ کنگ دارای بیش از ۱۲۰ سخنران به اضافه ۳۰۰۰ نماینده می باشد. بلیط VIP هنوز هم به فروش می رسد، بنابراین هرچه زودتر آن را تهیه کنید!

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version