video thumb

پشتیبانی کیف پول کوین بیس از بیت کوین کش !

کوین بیس، بزرگ ترین صرافی و ارائه دهنده کیف پول ارزهای دیجیتال در ایالات متحده آمریکا، اعلام کرد: مدتی است که بیت کوین کش را به کیف پول کوین بیس خود اضافه کرده است. این شرکت این اطلاعیه را روز ۱۹ فوریه در یک روزنامه منتشر کرد.

کیف پول کوین بیس از بیت کوین کش پشتیبانی می کند

طبق گزارش کیف پول بیت کوین کش، این بروزرسانی جدید در طول چند هفته گذشته صورت گرفته است، همچنین این اطلاعیه عنوان می کند که:

بروز رسانی جدید کیف پول کوین بیس با پشتیبانی بیت کوین کش در طول چند هفته آینده برای تمام کاربران سیستم عامل iOS و اندروید نیز قابل بهره‌برداری خواهد بود.

کیف پول کوین بیس

کیف پول کوین بیس یک نسخه بروز رسانی شده از آن چیزی است که در ابتدا به عنوان یک مرورگر غیرمتمرکز و متن باز کوین بیس و کیف پولی که توشی (Toshi) نام داشت، معرفی شده بود.

کیف پول Rebranding، یک نسخه ارتقا یافته است که ادعا می شود، امنیت و شفافیت آن بیشتر است.

طبق صفحه اصلی کیف پول کوین بیس، این سرویس به کاربران اجازه می دهد تا تمام دارایی های دیجیتال خود را در یک مکان ذخیره کنند. همچنین آنها می توانند از برنامه های غیر متمرکز استفاده کنند و  پرداخت ها را برای دوستان خود انجام دهند نه آدرس ها.

به طور موثر، این کیف پول به مشتریان اجازه می دهد تا کلید خصوصی خود را بر روی دستگاه های خود ذخیره کنند، مجموعه ای از ارزهای دیجیتال را خریداری کرده و ذخیره کنند، از dApps ثالث استفاده کرده و ایر دراپ ها (airdrops) و توکن ها را از عرضه سکه اولیه دریافت کنند.

اقدام کوین بیس

پشتیبانی از بیت کوین کش تنها یک گام پیش روی دیگر برای کیف پول کوین بیس است که در هفته های اخیر به طور فعال خدمات خود را بروزرسانی کرده است.

کیف پول کوین بیس، پیش از این نیز در ماه فوریه، پشتیبانی از بیت کوین را به اپلیکیشن کیف پول خود اضافه کرده بود. سپس در تاریخ ۱۳ فوریه اعلام کرد که مشتریان از هم اکنون می توانند یک نسخه رمزگذاری شده از کلید خصوصی خود را به حساب شخصی ذخیره سازی ابری خود اضافه کنند. این حساب ها شامل iCloud یا Google Drive نیز می شوند.

کوین بیس نیز به طور فعال در حال رشد است تا جایی که سرویس ارزهای دیجیتال کوین بیس با همکاری پی پال (PayPal) سعی بر این داشته تا پرداخت اینترنتی پی پال را به کاربران خود در سطح اروپا ارائه دهد.

کوین بیس در ماه های اخیر به دنبال تضمین پشتیبانی از ارزهای دیجیتال خود بوده است. این شرکت در ماه دسامبر اعلام کرد که ۳۰ ارز دیجیتال دیگر را به پلتفرم خود اضافه می کند. همانطور که گفته شده، کوین بیس تنها ۵ ارز دیجیتال بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک و لایت کوین را به کاربران خود عرضه می کند.

در زمان نگارش این مقاله، با توجه به کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) بیت کوین کش ۱۴۶٫۶۰ دلار مورد معامله قرار می گیرد و هر روز ۳۳ درصد به قیمتش افزوده می شود.