سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سامسونگ تنها کمپانی بزرگی نیست که از فناوری بلاک چین بهره می برد !

سامسونگ تنها کمپانی بزرگ در کره جنوبی نیست که از فناوری بلاک چین بهره می برد. افزایش روز افزون بلاک چین و اشتیاق به ارزهای دیجیتال در این کشور باعث شده تا شرکت های فین‌تک داخلی نیز به سرعت به سمت این فناوری حرکت کنند.

این غول تکنولوژی دنیا، قصد دارد تا از فناوری بلاک چین برای توزیع محصولات خود در بازار گوشی های هوشمند استفاده نماید. همانگونه که گزارش شده است، سامسونگ تائید کرده است که جدیدترین مدل گوشی هوشمندی که ارائه می دهد از ویژگی کیف پول ارزهای دیجیتال بهره می برد.

کمپانی سامسونگ این کار را برای ارتقاء عملکرد خود در شبکه ی جهانی انجام می دهد. یکی از شرکت های زیر مجموعه‌ی سامسونگ به نام Samsung SDS که از آن به عنوای بازوی ارائه ی خدمات و بخش آی تی این کمپانی یاد می شود، در این عرصه پیشرو می باشد.

اقتصاد کره جنوبی تحت سلطه شرکت های بزرگی به نام چائبول (chaebol)، گروه های تجاری خانوادگی که با میلیاردها دلار دارایی های دیجیتال اداره می شوند و شرکت های متعدد وابسته قرار دارد. به رغم موضع دولت نسبت به کسب و کارهای ارزهای دیجیتال، شرکت های چائبول به طور فزاینده ای علاقمند به پیوستن به سایر شرکت های فین‌تک هستند، مانند شرکت های هیوندای، کی تی و ال جی که در حال حاضر متعهد شده اند تا بلاک چین و واحدهای تجاری ارزهای دیجیتال را توسعه دهند.

در هفته های اخیر، نیز مگا کمپانی ها اعلام کرده اند که قصد ورود به فناوری بلاک چین را دارند.

شرکت هایی مانند کلون (Kolon)، هانوها (Hanwha) و اس کی (SK) در حال همکاری با استارت آپ های بلاک چین موجود هستند که به عنوان بخشی از یک استراتژی برای افزایش سریع قابلیت های فناوری اطلاعات خود با آنها همکاری می کنند تا بتوانند محصولات خود را سریع تر تجاری سازی کنند.

کمپانی اس کی تلکام با همکاری آزمایشگاه های Haechi بر روی پلتفرم قراردادهای هوشمند بر اساس فناوری بلاک چین کار می کند. اس کی قصد دارد تا پایان ماه ژوئن سال جاری این محصول جدید را تجاری سازی کند. این شرکت در سال گذشته برنامه های خود را برای عرضه سکه های اولیه و سایر مشاغل مرتبط با بلاک چین اعلام کرد.

هانوها مشتاق است که بین مرکز خرید گالریا و تجارت الکترونیک فرانشیز خود با ترا (Terra)، که یک استارت آپ بلاک چین بوده و ویژه‌ی راه حل های بانکی آنلاین است، ارتباط برقرار کند. گفتنی است که شرکت ترا به طور بالقوه اجازه می دهد تا مشتریان توانایی انجام تراکنش های الکترونیک مبتنی بر بلاک چین را داشته باشند. شرکت هانوها، سال گذشته برنامه های خود را برای ایجاد راه حل های بیمه ای مبتنی بر بلاک چین اعلام کرد.

و در آخر، کلون، جدیدترین شرکت علاقمند به بلاک چین در کره جنوبی، عنوان کرده که یکی از شرکت های زیر مجموعه اش که در املاک مسکونی فعالیت دارد با شرکتی به نام کوین داک (Coinduck) در پروژه ای مشغول به فعالیت است که این امکان را برای شرکت فراهم می آورد تا مستاجران بتوانند هزینه اجاره خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداخت کنند و انتظار می رود که این امر تا پایان ماه فوریه تحقق پذیرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location