video thumb

صرافی ارزهای دیجیتال Coinsquare، صرافی StellarX را خریداری کرده است

بزرگترین صرافی ارز دیجیتال کانادا با نام Coinsquare اخیرا صرافی StellarX  را طبق کنفرانس خبری اخیر خریداری کرده است. در این قرارداد، شرکت StellarX  تبدیل به شرکت تابعه Coinsquare شده است و اکنون نیازمند تأییدیه‌های قانونی برای بهره برداری از سرویس خود تحت برند Coinsquare است.

StellarX خودش را به عنوان اولین پلتفرم غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال با دروازه جهانی ارز فیات معرفی می‌کند. شما می‌توانید بیت کوین با یورو و یا یوان چین در StellarX مبادله کنید. این ویژگی را هیچ جای دیگری نخواهید یافت.

کاربران می‌توانند پول نقد مستقیم را از حسابهای بانکیشان در ایالات متحده برای مبادله در مقابل جفت سکه‌های خاص سپرده‌گذاری کنند. این یک ویژگی غیرعادی برای یک صرافی غیرمتمرکز است و در عین حال یک ویژگی است که StellarX به داشتن آن افتخار می‌کند.

این صرافی ابتدا در جولای سال ۲۰۱۸ خود را معرفی کرده و در اکتبر مبادلات خود را آغاز کرد. یک وبسایت معتبر StellarX را اینگونه تعریف می‌کند: در صرافی‌های غیر متمرکز کاربران صرفا می‌توانند پول خود را محافظت کنند و آن را در یک مدل همتا به همتا مبادله کنند در حالیکه StellarX دسترسی به سرمایه یا کلیدهای کاربران ندارد و رایگان است.

خرید کیف پول BlockEQ توسط Coinbase

این اولین بار نیست که Coinsquare به محصولات Stellar علاقه‌مند می‌شود. در دسامبر ۲۰۱۸، این صرافی کانادایی کیف پول شخصی Stellar را با نام BlockEQ خریداری کرد. گزارش شده که این شرکت برای تبدیل شدن به کیف پول آنچر(anchor) پلتفرم StellarX به دنبال ریبرندینگ یا بازسازی برند است.

در مفاد این قرارداد، موسس BlockEQ یعنی Megha Bambra هم اکنون StellarX را رهبری می‌کند. این صرافی همچنان به توسغه خود بر مبنای برنامه‌اش ادامه می‌دهد و از آنجایی که اکنون به مالکیت شرکت Coinbase درآمده، تحت برند آنها به فعالیت ادامه خواهد داد.

خرید XLM توسط Coinsquare

ارز دیجیتال XLM، نهمین ارز دیجیتال بزرگ دنیا بر اساس ارزش بازار با حجم ۱٫۵ میلیارد دلار آمریکا است. XLM با حدود ۰٫۰۸ دلار به ازای هر کوین مبادله می‌شود