video thumb

کیف پول Coinbase با پلتفرم‌های iCloud و Google Drive سازگار شده است

از دیروز، کاربرانی که از کیف پول Coinbase استفاده می‌کنند می‌توانند از نسخه رمزی کلیدهای شخصیشان در یک حساب فضای ابری بک‌آپ بگیرند. این اکانت‌ها شامل iCloud و یا Google Drive می‌شود. Coinbase این موضوع را دیروز در وبلاگ شخصی خود اعلام کرد.

معرفی بک‌ آپ‌گیری ابری برای کلیدهای شخصیتان در کیف پول Coinbase

در iCloud و یا Google Drive بک‌آپ بگیرید و با خیال راحت در سیستم باز مالی کاوش کنید!

این ویژگی جدید باعث می‌‌شود تا بسیاری از افراد در جامعه ارزهای دیجیتال درباره این موضوع فکر کنند. Coinbase می‌گوید که قابلیت بک‌آپ ابری در کیف پول Coinbase کاملا انتخابی است.  شرکت همچنین توضیح داد که این بک‌آپ با استفاده از یک رمز تعریف شده توسط کاربر به کمک رمزنگاری AES-256-CCM ایمن شده است. Coinbase همچنین مدعیست که این بک‌آپ در کیف پول Coinbase در دسترس خواهد بود.

Coinbase  همچنین منطق پشت پرده این ویژگی جدید را توضیح می‌دهد.

صاحبان کیف پولهای تحت کنترل کاربر مانند کیف پول Coinbase گاهی لوازم خود را گم می‌کنند یا نمی‌توانند از عبارت بازیابی ۱۲ کلمه‌ای خود در یک مکان امن بک‌آپ بگیرند و در نتیجه همه دارایی خود را از دست می‌دهند. هم اکنون با ایجاد امکان این نوع بکاپ گیری، ما برای شما این شرایط را فراهم می‌کنیم تا بتوانید از عبارت بازیابی خود یک کپی رمزنگاری‌شده در اکانت شخصی ابریتان داشته باشید. شما در این حالت فقط باید یک پسورد را حفظ کنید تا بتوانید دارایی خود را بازیابی کنید.

واکنش‌های شدید به کیف پول Coinbase

به نظر می‌رسد همه درباره این ویژگی جدید ابراز خوشحالی نمی‌کنند.

The Crypto Dog:

من نمی‌فهمم چرا اینقد مخاطبتون رو بد می‌فهمین!

James:

من همیشه می‌خواستم کلیدهای شخصیم رو روی سرورهای چینی ذخیره کنم. کجا باید ثبت نام کنم؟!!!

این هم واکنش یک سرمایه‌گذار دیگر

مرکز تحقیقات ریپل:

Coinbase ریپل رو به اشتباه به عنوان یک ارز دیجیتال به میزبانی یک پروتکل مرکزی ارائه نمی‌کنه اما هیچ اشکالی نداره که به کاربرانمون پیشنهاد بدیم تا کلیدهای شخصیشون رو در یک دیتابیس ابری ذخیره کنن

PonderJaunt:

کاملا غیر صادقانس

با توجه به هک‌هایی که در کیف پول‌های گرم از زمان اوج گرفتن ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۷ اتفاق افتاده، من شک و تردید‌های آنها را سرزنش نمی‌کنم و غیر طبیعی نمی‌دانم. کیف پول Coinbase به دنبال پشتیبانی از دیگر فضاهای ابری در آینده است.

با این تعداد بازخورد منفی که شرکت برای این ویژگی جدید دریافت کرده ، هنوز معلوم نیست که آیا این ویژگی استمرار می‌یابد یا نه. خوشبختانه این ویژگی کاملا انتخابی است. اگر اینگونه نبود، می‌توانم تصور کنم که بسیاری از سرمایه‌گذاران با هم از کیف پول Coinbase خارج می‌شدند.

اگرچه گم کردن کلیدهای شخصی می‌تواند بسیار ترسناک باشد اما به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران بیشتر نگران بک‌آپ مرکزی در یک فضای ابری هستند. در پایان پست وبلاگ، Coinbase شرکت از کاربرانش برای ارائه بازخورد درخواست کرده است: بازخورد شما باعث می‌شود کیف پول ما برای همگان بهتر شود.

هنوز معلوم نیست که آیا کاربران توئیتر کامنت‌های خود را در پلتفرم این شبکه اجتماعی حفظ می‌کنند یا نظرشان در این رابطه عوض می‌شود؟ نظر شما چیست؟