سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

هدف استارتاپ‌های ارزهای دیجیتال سرمایه گذاران نهادی است، اما چه زمانی تحقق می پذیرد؟

روزهایی که پول ها در طول بازار خرسی سال ۲۰۱۸، به پروژه های مرتبط با ارزهای دیجیتال اختصاص می یافت، پایان یافته است و چنین به نظر می‌رسد که در حال حاضر، بازار متحول شده است و این بدین معنی است که نیاز به حضور سرمایه گذاران نهادی بیش از پیش احساس می شود و این در حالی که برخی از شرکت های استارت آپی این گزینه را از قبل نیز نادیده نگرفته بودند.

یکی از این استارت آپ ها، تاگومی (Tagomi)، شرکتی در جرزی سیتی است که با کمتر از ۲۰ نفر تشکیل شده و یک پلتفرم تجاری برای سرمایه‌گذاران نهادی می باشد که به دنبال به دست آوردن پول های کلان هستند. همانطور که فوربس (Forbes) نیز اشاره کرده، رئیس اسبق شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی گلدمن ساکس نیز در این شرکت فعالیت می کند.

گرگ توسار (Greg Tusar)، یکی از مدیران این شرکت عنوان کرد که تاگومی به مشتریان نهادی ارزهای دیجیتال با جمع آوری نقدینگی از حدود ۱۰ صرافی و پیدا کردن پایین ترین قیمت از طریق الگوریتم ها خدمات ارائه می دهد و البته برای هر معامله ۰٫۱۰ الی ۰٫۲۵ کمیسیون دریافت می کند.

وی بیان کرد که در این مدل مبادله فعلي شما باید برای انجام هر معامله پيش پرداخت بپردازید. توسار افزود: وقتی می خواهید یک میلیون دلار بیت کوین بخرید، ما باید به جایی که شما احتمالا می خواهید خرید خود را انجام دهید، فکر کرده باشیم.

هدف تاگومی این است که زندگی را برای سرمایه گذاران نهادی ساده تر کند و این کار را با ذخیره وجوه سنگین در صرافی های کوین بیس، پرو، گمینی، کراکن، بیت استمپ و غیره انجام می دهد.

البته، سرمایه گذاران نهادی، حدود یک سال می شود که رایج شده اند. بسیاری از مردم چنین تصور می کنند که پول هوشمند هنوز هم در حاشیه قرار دارد و رواج نیافته است، اما برخی دیگر معتقدند که این باور غلط است. موفق ترین معامله گران و سرمایه گذاران جهان، با قیمت پایین می خرند و به قیمت بالا می فروشند. تصور اینکه سرمایه گذاران نهادی در حال حاضر نقشی در معاملات ندارند، احمقانه به نظر می رسد. آنها منتظر می مانند تا یک قیمت پایین واقعی برای بیت کوین اتفاق بیفتد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location