video thumb

سرمایه گذاری ۲ میلیون دلاری در اتحادیه شرکت‌های Grayscale بیت کوین

Grayscale که سازنده شاخص سهام سرمایه‌گذاری بیت‌ کوین GBTC به شمار می‌آید، به طور متوسط شاهد ۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در سه ماهه چهارم ۲۰۱۸ بوده است. حدود ۶۶ درصد کل سرمایه‌گذاری‌ها به صورت سازمانی بوده در حالی که ۸۸ درصد همه سرمایه‌ گذاری‌های Grayscale بر روی بیت کوین بوده و فقط ۱۲ درصد سرمایه‌گذاری های این مجموعه بر روی دیگر ارزهای دیجیتال بوده است.

سرمایه‌ گذاری‌ها در جهان در سال ۲۰۱۸ سقوط کرد که دلیل آن وجود بازار رکود بود. با این حال Grayscale بهترین سال خود را گذرانده و حدود ۳۵۹ میلیون دلار سرمایه‌گذاری را تجربه کرده است. GBTC در اتحادیه شرکت سهام سرمایه‌گذاری چندسالی است که در جریان است. سال ۲۰۱۸ با حدود ۳۵۹ میلیون سرمایه‌گذاری بهترین سال Grayscale به شمار می‌آید.

رشد سرمایه‌گذاری این شرکت نسبت به سال ۲۰۱۷ رشد ۳۰۰ درصدی را تجربه کرده است؛ سالی که بیشترین رشد تاریخ بیت کوین را به دنبال داشت.

این شرکت بیشترین جذابیت را برای سرمایه‌گذاران دارد. با این حال شرکت معتقد است دیگر ارزهای دیجیتال در آینده رونق خواهند گرفت.

با وجود کاهش سرمایه‌گذاری محصولات در سه ماهه چهارم ما برای یافتن شواهدی می‌رویم که به ما نشان دهند ارزهای دیجیتال به عنوان یک کلاس دارایی جدید خواهند ایستاد. علاوه بر این، ما به آینده ای امیدواریم که چندین ارز دیجیتال فعال باشند، رشد کنند و یکدیگر را در اقتصاد ارزهای دیجیتال تکمیل کنند که این امکان را فراهم می‌کند که آنها نقش‌های متفاوتی را برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران ایفا کنند.

۴۰ درصد سرمایه‌گذاری از حساب‌های بازنشستگی در سه ماهه چهارم انجام شده است. تقریبا حدود ۴۰ درصد سرمایه‌گذاری‌ها در سه ماهه چهارم از صندوق‌های بازنشستگی بوده است.

GBTC یکی از محصولاتیست که می‌تواند توسط صندوق‌ فرصت‌های سرمایه گذاری بلاک چین خریداری شود. اخیرا حدود ۵۰ درصد سرمایه توسط یک شهر کوچک در ویرجینیا تأمین شده است. دو صندوق بازنشستگی در شهر Fairfax مسئول ۲۱ میلیون از ۴۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در صندوق ارزهای دیجیتال Morgan Creek بود.

زمانی که GBTC سال گذشته راه‌اندازی شد، ارزش سهامی برابر با ۰٫۱ بیت کوین داشت. با این حال، طبق داده‌های بازار فرابورس مارکتس گروپ این عدد تا حد بسیار زیادی تغییر کرده است.

GBTC در سال ۲۰۱۷ به بیشترین رشد خود رسید اما از آن زمان حدود ۷۵ درصد سقوط را تجربه کرده است.