video thumb

سرمایه گذاری ۴۱ درصد از سرمایه گذاران نهادی بر روی ICO طی ۵ سال آینده!

براساس یک نظرسنجی که توسط شورای جهانی تجارت بلاک چین (GBBC) از سرمایه گذاران نهادی صورت گرفت، ۱۹ درصد معتقد بودند که دارایی‌های دیجیتال در سال ۲۰۲۱ مورد سرمایه گذاری و معامله قرار خواهند گرفت. نتایج این بررسی در تاریخ ۱۴ فوریه با سایت Cointelegraph نیز به اشتراک گذاشته شد.

این نظرسنجی توسط شرکت بازاریابی PollRight در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ و ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ صورت گرفت و شرکت کنندگان در این نظرسنجی متشکل از ۷۱ سرمایه گذار نهادی جهانی بودند که از بخش های مختلف از جمله صندوق های سرمايه گذاری، صندوق های بازنشستگی و … در این نظرسنجی شرکت کرده بودند.

بر اساس یافته های این نظرسنجی، رشد صنعت دارایی دیجیتال می تواند بازار سکه های اولیه (ICO) را رونق دهد، به نحوی که ۱۶ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی عنوان کردند که طی سه سال آینده در این بخش سرمایه گذاری خواهند کرد.

همچنین ۴۱ درصد از شرکت کنندگان معتقد بودند که سرمایه گذاران نهادی طی ۵ سال آینده، تنها در بخش ICO وارد خواهند شد، همچنین ۲۳ درصد عنوان کردند که پتانسیل سرمایه گذاری را در بازار ICO وجود ندارد.

ساندرا رو (Sandra Ro)، مدیرعامل GBBC، در گفتگو با یک نشریۀ مطبوعاتی تأکید کرد که تا سال ۲۰۲۷، دارایی های ارزهای دیجیتال حداقل ۱۰ درصد از تولید ناخالص داخلی جهان را تشکیل خواهند داد.

ماه گذشته، GBBC دو نظرسنجی دیگر مربوط به سرمایه گذاران نهادی را نیز منتشر کرد. همانطور که سایت Cointelegraph در تاریخ ۲۲ ژانویه گزارش داد، یکی از این نظرسنجی ها بیانگر این مسئله بود که اکثر پاسخ دهندگان (۶۳ درصد) ابراز می کنند که عدم شناخت فناوری بلاک چین در میان مدیران ارشد کسب و کارها مشاهده می شود.

Cointelegraph در تاریخ ۲۵ ژانویه اعلام کرد که اطلاعات GBBC بیانگر این است که تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران نهادی (۴۰ درصد) اختراع فناوری بلاک چین را مهم‌ترین نوآوری تکنولوژیکی از زمان اختراع اینترنت تاکنون می دانند.