سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پنج نکته مهمی که سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال باید از آنها اطلاع داشته باشند

ارزهای دیجیتال ماندگار هستند. حرکت هوشمندانه آن است که از همین الآن شروع به جمع آوری سرمایه آینده کنیم. قلمرو پرداخت دیجیتال توانسته قدم‌های جدی در ۱۰ تا ۲۰ سال گذشته بردارد. امروزه ما می‌توانیم به سادگی و سرعت با کلیک چند دکمه فرمهای آنلاین راه کامل کنیم. سپس پول از حساب ما کسر شده و می‌توانیم محصولات یا خدماتی که می‌خواستیم از طریق سیستم پست یا در یک مغازه به دست آوریم. با این که این پروسه تقریباً بدون ارتباط فیزیکی انجام می‌شود هنوز هم به روش‌های سنتی مؤسسات مالی مانند بانک‌ها و کیف پول‌های آنلاین انجام می‌گردد.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس : با این حال همه چیز در حال تغییر است. حالا ارزهای دیجیتال وارد ماجرا شده‌اند. با اینکه هنوز هم مباحثات زیادی حول روشهای جدید پرداخت قرار دارد این روش‌ها در بسیاری از صنایع در حال بررسی هستند. در این مقاله می‌خواهم شما را با مفهوم ارز دیجیتال و ۵ موضوع که باید هنگام سرمایه گذاری در این زمینه در نظر داشته باشید آشنا کنم.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال نوعی پول مجازی است که از تکنولوژی بلاک چین (blockchain) استفاده می‌کند و در یک الگوی شبکه‌ای غیر متمرکز عمل می‌کند. به بیان ساده‌تر یک ارز مجازی سیستم مالی ناشناسی است که مردم را قادر می‌سازد تا پولشان را بدون هیچ گونه توافق‌های امنیتی رد و بدل کنند. امروزه به جای استفاده از کارت‌های اعتباری پول نقد و حساب‌های بانکی سنتی برای خرید خدمات یا محصولات شما می‌توانید از طریق ارزهای دیجیتال به خرید و فروش بپردازید. در حالی که بسیاری از مردم فقط بیت کوین (Bitcoin) را به عنوان ارز دیجیتال می‌شناسند، هزاران نوع از این ارزهای دیجیتال وجود دارد که می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید. آنچه که در بالا گفته شد ارزهای دیجیتال به طور فزاینده‌ای در حال افزایش محبوبیت در میان مردم هستند. با وجود اینکه بسیاری از مردم در مورد موارد امنیتی و غیرقانونی نگرانی‌هایی دارند ولی بسیاری هم هستند که به فواید ارزهای دیجیتال پی برده‌اند و سازمان‌هایی هستند که به سرعت وارد این حوزه شده و در حال رقابت در این زمینه می‌باشند. با توجه به این مسائل چند موضوع وجود دارد که سرمایه گذاران باید از آنها اطلاع داشته باشد این پنج موضوع اینها هستند:

ارزهای دیجیتال

۱مراقب ارزهای تازه وارد باشید، مثلاً آکادمی کوین  (Academy coin)

با اینکه بیت کوین یکی از شناخته شده ترین ارزهای دیجیتال در دنیا است چندین ارز مختلف دیگر نیز مانند آکادمی کوین وارد بازار شده‌اند. آکادمی کوین که به عنوان ارز تحصیلی دیجیتال معرفی شده بود که می‌تواند معلمان و دیگر اشکال آموزشی را قادر سازد تا در ازای آموزش دانش‌آموزان، اعضاء و طرفداران در قالب این ارز دیجیتال پول دریافت کنند. ارزهای دیجیتال جدید باید مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرند زیرا آنها نیز پتانسیل رشد و توسعه به اندازه دیگر ارزهای مشهور مانند بیت کوین را در خود دارند. برای اینکه کارتان را با آکادمیک کوین آغاز کنید می‌توانید به سادگی یک کیف پول امن برای پرداخت و دریافت دانلود کنید. پیش فروش این ارز دیجیتال در اول اکتبر آغاز می‌شود و سپس در مبادلات ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

۲آژانس‌ها و دولت‌ها به ارزهای دیجیتال توجه خاصی نشان می‌دهند

به تازگی ارزهای دیجیتال خارج از کنترل دولت‌ها به تراکنش مشغول هستند و این دلیلی بر آن است که نگرانی‌ها را در مورد انجام اعمال غیرقانونی و دارای مشکلات امنیت بین‌المللی که با تکنولوژی جدید همراه شده است افزایش داده. ارزهای دیجیتال بیشتر تحت کنترل افراد هستند تا نهادهای دولتی. دولت‌ها در سراسر دنیا در حال ورود به حوزه ارز دیجیتال هستند که این به آن معناست که کل صنعت ارز دیجیتال ممکن است در سال‌های آینده به صورت کلی زیر و رو شود. به عنوان یک سرمایه گذار بهتر است که همین الآن اقدام کنید تا بتوانید از تمامی فواید و سودهای ارزهای دیجیتال بهره‌مند گردید.

ارز دیجیتال

۳تمرکز بیشتری بر روی پتانسیل بلاک چین قرار خواهد گرفت

بلاک چین فناوری‌ای است که ارزهای دیجیتالی مانند آکادمی کوین بر اساس آن عمل می‌کند. با اینکه به نظر می‌رسید بلاک چین نحوه پرداخت ما را در سطح بین‌المللی تغییر خواهد داد سازمان‌ها از آن برای قرار دادن ارزهای دیجیتال در دسترسی مردم استفاده می‌کنند. با این حال فواید مختلفی در استفاده از بلاک چین نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال در دسترس وجود دارد. بلاک چین تراکنش‌های نقطه به نقطه را بدون استفاده از واسطه ممکن ساخته است. مهم‌تر از همه اینکه بلاک چین می‌تواند قراردادهای هوشمندی را تنظیم کرده و کارهای مالی را به انجام برساند.

همچنین بخوانید: خرید و فروش ارز دیجیتال

۴ارزهای دیجیتال دسترسی به دیتا را مشکل خواهند ساخت

به عنوان یک سرمایه گذار حتماً اهمیت جمع آوری دیتا در مورد مشتریان خودتان را می‌دانید. این اطلاعات به شما اجازه می‌دهد نواحی رشد و برتری خود را بهتر بشناسید. علاوه بر آن این اطلاعات به شما اجازه می‌دهد تا در مورد خواسته‌های مشتریان در قبال صنعت یا برند خود اطلاعاتی کسب کنید. خب، ارزهای دیجیتال ممکن است دسترسی شما به این اطلاعات را دشوارتر کند. خوشبختانه به جای پرداخت مبالغی برای داشتن پلتفرم‌های گوناگون می‌توانید با مشتریانتان مستقیماً ارتباط برقرار کنید. به علت این که بلاک چین کنترل شبکه راه متوقف می‌کند برای شما دشوارتر خواهد بود که بفهمید چه کسی در حال خریدن محصولتان است. شما می‌توانید با پرداخت پول به مشتریان اطلاعاتی در مورد محصولاتی که از شما خریداری کرده‌اند و تمایل آنها برای خریدهای بعدی و الگوی زندگی‌شان بدون نیاز به پلتفرم‌هایی مانند گزارش‌های فیس بوک به دست آورید.

ارزهای دیجیتال فناوری بلاک چین

۵ارزهای دیجیتال اعصاب خُردی به هنگام پرداخت به روش‌های سنتی را حذف می‌کند

در هنگام استفاده از مؤسسات مالی که به روش سنتی کار می‌کنند مشکلات بسیاری بر سر راه شما ممکن است وجود داشته باشد برای مثال ممکن است با صورتحساب‌های مختلف برای تراکنش‌هایی که انجام می‌دهید مواجه شوید. همچنین باید برای نقل و انتقال پول از پول بین‌المللی استفاده کنید که ممکن است این پروسه طولانی مدت باشد.  ارزهای دیجیتال این مراحل عصبانی کننده را حذف می‌کند. احتیاج به پر کردن هیچگونه صورتحساب برای این ارزهای دیجیتال وجود ندارد زیرا آنها در مالکیت کسی نیستند. به جای اینکه این پول‌های دیجیتال در خدمت کمپانی‌های بزرگ و نهادهای دولتی باشند ارزهای دیجیتال در واقع به وسیله مردم و برای مردم ابداع شده‌اند.

و در آخر …برخلاف این تصور که برخی فکر می‌کنند ارزهای دیجیتال زودگذر هستند به نظر می‌رسد که این ارزها ماندگارند. روزبه‌روز کمپانی‌های بسیاری به ارائه ارزهای دیجیتال اختصاصی خود می‌پردازند و مقدار بیشتری پول و زمان برای سرمایه‌گذاران به ارمغان می‌آورند. با وارد شدن به این حوزه شما می‌توانید سرمایه خود را در آینده تضمین کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location